Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben al een tijdje hiermee aan het zoeken,maar vind niet de juiste oplossing.

Alle update's staan erop en het betreft een legale versie X64.

Hoe is dit te verhelpen ??

The birdman has left the building

Geplaatst:

Heb je hier al gekeken?

systeembeveiliging2.jpg

Door het schuifje meer naar rechts te zetten reserveer je meer ruimte voor o.a. je herstelbestanden

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Hoeveel vrije ruimte heb je nog op de schijf?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst: (aangepast)

Dual Boot machine met XP?

Er is veeeeeel over te vinden op Google.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Om even licht in de duisternis te hebben....  Als je dualboot met xp hebt wordt als je xp boot de herstelpunten van Windows 7 gewist. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Hi hi, één van de geneugten van dual boot :grin:

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Wat moet ik nou met die dualboot XP,het gaat over Win 7 Sjattuh.

Misschien dat je mijn vraag niet goed begrepen heb.

XP staat toch allang in het museum naast 98-95 Dos enz......

Maar voorlopig blijft het probleem nog aanwezig.

Geplaatst:

Dat wordt ook niet bedoeld.... ALS je een dualboot zou hebben is dit verschijnsel hiermee te verklaren.

Geplaatst:

@ Winwiz,

Als ik een dual boot had,dan had ik het erwel bijgezet.

De vraag schijnt nog maar niet een-twee-drie opgelost te zijn.

Geplaatst:

Er worden hier genoeg vragen gesteld waarbij lang niet alle informatie erbij gegeven wordt. Ook omdat men meestal de relevantie er niet van inziet. Als mensen dingen vragen om meer duidelijkheid te krijgen mag men ook verwachten dat een normaal antwoord gegeven wordt.

Deze manier van reageren bevorderd de animo tot meedenken niet echt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...