Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan is het ook good practice om de oplossing hier te melden.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst: (aangepast)

De reden waarom ik zei dat er veel op Google over te vinden is is dat er veel verschillende redenen kunnen zijn die dit veroorzaken.

De reden waarom ik je vroeg naar dual boot is omdat dit het meest voorkomende probleem lijkt te zijn. Je zeg dat je het wel zou vermelden als dat zo zou zijn geweest, maar er zijn zoveel dingen die je ook niet vermeld hebt, hoe kan ik dan weten dat je dit wel zou vermelden?

De andere problemen eindig je al snel mee in het register. Iets wat je liever wilt voorkomen, maar nog altijd de voorkeur heeft boven een compleet nieuwe installatie. Je hebt het namelijk niet direct opgelost en we zullen nooit meer kunnen achterhalen wat nu de oorzaak is geweest en er dus nooit iets van opsteken.

Maar goed, jij kan weer verder, en dat was het doel wat wij hier allemaal probeerde te bereiken.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...