blitzteam Geplaatst: 25 maart 2013 Geplaatst: 25 maart 2013 als ik mijn kaart moet laten vervangen door canal bv door dat ik mijn kaart zoek is geraakt, zijn hier kosten aan verbonden. ik heb een film1/sport pakket Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Moderator ceesv Geplaatst: 25 maart 2013 Moderator Geplaatst: 25 maart 2013 In principe is de kaart verzekerd tegen verlies en/of diefstal, echter... Uit de algemene voorwaarden: 24.2 De smartcard en overige toebehoren, alsmede het daarvan gemaakte gebruik, zijn voor rekening en risico van de Klant. Ingeval van verlies, vermissing, diefstal, beschadiging, of defect van de smartcard kan de Klant tegen Vergoeding en, indien mogelijk, tegen inlevering van de oude smartcard, een nieuwe smartcard verkrijgen (tenzij de Klant een Set Top Box-pakket als omschreven in Artikel 23 heeft). Verlies, diefstal, beschadiging of defect van de smartcard, alsmede alle andere storingen en onderbrekingen van de ontvangst van de televisieprogramma’s zullen door de Klant per omgaande aan CanalDigitaal worden gemeld 23.2 Het Set Top Box-pakket is een servicepakket dat de volgende diensten omvat: a. de kosteloze vervanging (voor zover mogelijk tegen inlevering van de oude smartcard) van verloren gegane, gestolen, verloren, defecte of beschadigde smartcards, tenzij dit is te wijten aan opzet of grove schuld van de Klant en met uitdrukkelijke uitsluiting van de vervanging van smartcards die ouder zijn dan de meest recente generatie; Dus alleen het SETTOP pakket heeft een verzekering voor zoekgeraakte kaarten, alle andere vormen van abbo mogen betalen. Hoeveel er gerekend wordt is de vraag. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Kabeltje87 Geplaatst: 31 maart 2013 Geplaatst: 31 maart 2013 Dit lijkt mee geen stand te houden als je hier de rechtbank voor zou raadplegen. Vooral niet in geval van een defecte kaart. Het kan toch niet dat een defect product levert en de kasten daarvan verhaald op de gebruiker!! Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
youriy Geplaatst: 31 maart 2013 Geplaatst: 31 maart 2013 die algemene voorwaarden stammen nog uit het stenen tijdperk. Toen was het stb-pakket geen programmapakket maar zoals er staat een servicepakket. Iedereen krijgt nu gratis een nieuwe kaart bij verlies diefstal of beschadiging behalve als je alleen het gratis standaardpakket hebt (ned1,2 en 3) clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Daan Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Dit lijkt mee geen stand te houden als je hier de rechtbank voor zou raadplegen. Vooral niet in geval van een defecte kaart. Het kan toch niet dat een defect product levert en de kasten daarvan verhaald op de gebruiker!! Willy Kan je hier ook zeggen bij delta tv als je smartcard defect is moet je er zelf 1 kopen 24,95 je krijg geen vervangende kaart,slechte service kreeg als antwoord wij leveren alleen de diensten op de kaart Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Seniorsatter Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Ik heb nu sinds 4 weken nieuwe (oranje) smartcard. De vorige was beschadigd en vervolgens freezes, gecodeerd kanaal meldingen etc. Met de nieuwe geen problemen en tot nog toe geen bericht voor eventuele betaling voor de nieuwe card, dus
Gerard 76 Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Dit is bij TVV dacht ik niet 't geval,volgens mij moet je daar wel een onkosten vergoeding betalen. Toch raar,CD en TVV zelfde eigenaar,verschillende voorwaarden.
Sverige Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Toch raar,CD en TVV zelfde eigenaar,verschillende voorwaarden. Zo vreemd is dat toch niet... als je naar een supermarkt gaat die in diverse landen actief is, betaal je ook een andere prijs in ieder land voor hetzelfde artikel... ik denk dat het er vanaf hangt hoe ver men durft te gaan, zonder dat er een stortvloed aan boze reacties losbarst. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen