wied Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 reken maar dat hij bestaat: http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36 En uit ervaring weet ik dat zij hun slag thuis kunnen halen! sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
RaveMaus Geplaatst: 4 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2013 aha, bedankt voor de tip... Wist niet van het bestaan. Ga ik komende week eens mee aan de slag... VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅
illusion1234 Geplaatst: 4 augustus 2013 Geplaatst: 4 augustus 2013 Ja, verwondert me niet wat ik net heb gelezen. Die klantendienst stinkt echt. Nee, correctie... TV Vlaanderen in z'n geheel trekt op niks. Ik hoop ook dat er ooit een alternatief komt voor TV Vlaanderen. Dan ben ik ook gelijk weg... Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
RaveMaus Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2013 Soms denk je echt dat de jongens van TVV hier meelezen hé. Gisteren kaartje van aangetekend schrijven in de bus, zonet even op gaan halen et voilà: een nieuwe CI module. Splinternieuw, gaaf EN werkend . Weer op dezelfde idiote manier op een brief gelijmd. De brief spreekt zelfs van "hier uw nieuwe SMARTCARD". Kan uiteraard wat meer hebben dan een CI module. In alle geval de site van de ombudsdienst hou ik in het achterhoofd, en de rekening van TVV kan betaald worden nu. Alles ok. *muggenzifterijmode aan: compensatie voor die 4 maanden zonder extra kaart zal er niet inzitten zeker? *muggenzifterijmode uit. VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅
illusion1234 Geplaatst: 6 augustus 2013 Geplaatst: 6 augustus 2013 Soms denk je echt dat de jongens van TVV hier meelezen hé Dat doen ze ook, wees gerust! Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
robby-sat Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik ben het gezeik van TV Vlaanderen kotsbeu en ga men abo opzeggen. Als ze denken dat ze sat liefhebbers in hun macht hebben zijn ze grondig mis. Door afhandeling van het omwisselen van een cam werd ik grondig in zak gezet door fucking Tv vl. en ze mogen nu een andere klant zoeken. The story is over, zelfs klanten vanaf de eerste dag betekenen niks.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen