vincent1960 Geplaatst: 26 maart 2013 Geplaatst: 26 maart 2013 Hallo Mijn naam is Vincent 52 kerstbomen oud en woon in Druten Gelderland. Op het moment heb ik een upc pakket met alles erop en eraan. Graag wil ik starten met de schotel hobby als je over hobby mag spreken. Ik wil dus weten hoe of wat,volgens mijn zoon kan ik met een multytenne 4 sats ontvangen dreamboxje 800se hd of zo iets erbij lijntje naar de pc en kijken maar. Nu ben ik geen leek op het gebied van audio video en pc maar ik heb in het verleden wel gemerkt dat het allemaal niet echt simpel is om alle termen te weten zodat je alles ook goed afgesteld krijgt. Voor wat betreft de montage van de schotel deze moet op een pijp en dan zodanig dat deze over het dak kan kijken richting de sats,maar kan dit zomaar want ik heb wat twijfels over het slingeren als er een tochtje staat. En ik wil graag bij slecht weer ook tv kunnen kijken. Ook moet hier een goede fm antenne met eventueel een rotor op gemonteerd worden Opnemen hoeft nog niet,maar voor de toekomst niet uitgesloten. Verder moet ik natuurlijk een ander abbonement afsluiten ivm het internet,het liefste via de kabel. Wie is het beste en betaalbaar. Verder wil ik gewoon zeer goede kwaliteit van beelden ontvangen en veel plezier van een dergelijke installatie hebben en geen ellende. Hebben jullie hier een aavulling op???en natuurlijk de broodnodige tips. mvg Vincent Hendriks
Moderator ceesv Geplaatst: 26 maart 2013 Moderator Geplaatst: 26 maart 2013 Hallo ....dreamboxje 800se hd of zo iets erbij lijntje naar de pc en kijken maar....... mvg Vincent Hendriks Een abonnement voor de Nederlandse programma's kan je alleen afsluiten bij Canaldigitaal. Al het overige is illegaal en daarover wordt op SAT4ALL niet gediscuteerd! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten