Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb je wel een originele DM800? Laatst zag ik iemand met een kloon, daar werken de streams niet op.

Leuk ! :)

Ja hoor ik heb een originele DM800 .

Ik heb even de raad opgevolgd van putemmer en de laatste OpenPli image geupdated. Daarna de laatste kanalenlijst van Hans erin gezet ( dus zonder dreamset ) en nu kan ik wel meerdere streams ontvangen. Schijnbaar gaat het dus enkel als je rechtstreeks download via de internet plugin.

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Leuk ! :)

Ja hoor ik heb een originele DM800 .

Ik heb even de raad opgevolgd van putemmer en de laatste OpenPli image geupdated. Daarna de laatste kanalenlijst van Hans erin gezet ( dus zonder dreamset ) en nu kan ik wel meerdere streams ontvangen. Schijnbaar gaat het dus enkel als je rechtstreeks download via de internet plugin.

Kijk , dat is mooi en de eerste stap.

Ik kan je gerust stellen met DreamSet 2.38 (alsook met DreamBoxEdit) gaat het prima. Ik en vele anderen doen dit regelamtig.

Kan je vertellen hoe je Dreamset 2.38 (of DreamBoxEdit) hebt ingesteld. Eventueel een printscreen dan vertellen we wat er mogelijk fout ingesteld staat.

Geplaatst:

Ik had dit keer, bij de eerste keer lijst inladen via dreamset 2.38 ook problemen met mijn toegevoegde ziggo lijsten. Daarna lijst opnieuw gedownload en opnieuw eigen ziggo lijst toegevoegd toen ging het wel goed op beide boxen. ( mooi trouwens die broedende vogels )

Geplaatst:

Ik had dit keer, bij de eerste keer lijst inladen via dreamset 2.38 ook problemen met mijn toegevoegde ziggo lijsten. Daarna lijst opnieuw gedownload en opnieuw eigen ziggo lijst toegevoegd toen ging het wel goed op beide boxen. ( mooi trouwens die broedende vogels )

Als je zelf een Ziggo lijst hebt en niet in Brabant woont dan zal er sprake zijn van een mismatch met frequenties.

Stel je eigen Ziggo boeket veilig. Haal via DreamSet 2.38 (of hoogste DBE) mijn Ziggo lijst er uit en die van jou er in.

Uithalen: je kunt hele satellietposities verwijderen en ook alle 'cable' door dit aan te klikken: Edit Settings, rode kruis naast satellieten, scroll helemaal onderaan en daar zie je Cable staan. dat zijn de Ziggofrequenties van Brabant.

Geplaatst:

Zeer bedankt voor de mooie nieuwe lijst!!!

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...