Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Vu+ uno ontvanger die ik ook gebruik in mijn caravan. Tot op heden werkte dit goed. Ik heb echter gisteren mijn heel oude pli image geupdate met de nieuwe 3.0 van maart 2013. Ik krijg echter de canal digitaal kaart niet meer werkend in de Vu+. Ik gebruik geen common interface en stop de kaart met chip naar beneden in de ontvanger. Ik heb ccam die in de image zit geactiveerd. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Geplaatst: (aangepast)

hey Werkte het nog tot net vóór de update? (zoniet even heractiveren?) Je bent van een oude image vertrokken (een 2....?; heb je jouw settings opnieuw manueel ingeladen?/ want restore is niet de weg) heb je beeld op de FTA's? Anders nog eens CCCam deleten en opnieuw installeren en kijk eens of de configs er inzitten.... (geen idee of de chip naar boven of beneden moet) Succes

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Als je een kaart met 100.100.xxx.xxx.xx hebt mag je maximaal versie CCcam 2.21 pakken. Chip naar onderen.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen