Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo forum ik heb een vraag.  ik ben al een tyd op zoek naar een dvb c/t tuner  voor de xtrend et 6500. heb van alles gebrobeerd  bellen   mailen maar geen dealer die er een had op vooraad.   heb naar clarke  tech /  xtrend gemailt maar kreeg geen antwoord.  mischien is er iemand op het forum die mij daar aan zou kunnen helpen.   dank u.

Geplaatst:

hallo wortellica  hallo gratje65. bedankt voor de reactie.   het geeft ze wel ze staan ook bij sommige dealers op de site maar hebben ze niet vooradig, dat zeggen ze al zooooolang.  zodat ik nog geen heb kunnen kopen.  en weet het nu ook even niet meer.   zeggen altyd komen wel zijn besteld maar ik hoor en zie niets.

Geplaatst:

dank je wel gratje65 had ik nog niet aan gedacht om bij de buren te googelen zal meteen doen. wat de bijlage betreft klopt dat is de tuner waar ik op zoek naar ben al maanden.  ja aci bedankt voor de reactie.  klopt vind ik wel maar hebben het wel op de site staan maar niet vooradig.  dank jullie.

Geplaatst:

hallo aci gratje65 wortellica. ja klopt inderdaad heb er eentje gevonden maar nog niet besteld kost €34. met btw en verzendkosten naar nederland €47.95. moet ik maar doen als ik hem hier in nederland niet krijg of???

Geplaatst:

hallo gerard20. ik heb mij de tuner besteld. mag hier niet zeggen waar neem ik aan. in duitsland dat mag wel toch. daar stonden alle xtrends te koop.

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...