tracker Geplaatst: 30 maart 2013 Geplaatst: 30 maart 2013 (aangepast) Ik heb geprobeerd om een E2 versie op de Amiko te zetten maar sindsdien start de ontvanger niet meer op. Nu de rescue image geprobeerd er op te zetten. Heel veel oplopende cijfers, U LD knipperend, weer cijfers, aantal keren succ en vervolgens boot de ontvanger. Echter na boot komt er een tijd in beeld (17.47) en daarna 4 liggende streepjes. Verder komt de ontvanger niet. Kan wel via FTP verbinding maken met de ontvanger. Weet iemand een oplossing? 30 maart 2013 aangepast door tracker
satencom Geplaatst: 30 maart 2013 Geplaatst: 30 maart 2013 Welk type Amiko heb je Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
tracker Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Geplaatst: 30 maart 2013 (aangepast) de shd8900 alien heb inmiddels een andere rescue image gerprobeerd en nu zie ik alleen de "tijd" 00.00 in beeld. Streepjes blijven achterwege 30 maart 2013 aangepast door tracker
satencom Geplaatst: 30 maart 2013 Geplaatst: 30 maart 2013 Misschien lukt het op deze manier Rescue image op een usb zetten. Ontvanger uitzetten met de schakelaar. Usb erin. OK toets ingedrukt houden en aanzetten met de schakelaar. Nu verschijnt ophet display forc. Toets nu rechter pijltjestoets in ( op het display verschijntfact) en dan ok. Hij begint nu de image te laden. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
tracker Geplaatst: 30 maart 2013 Auteur Geplaatst: 30 maart 2013 Dit had ik dus gedaan maar ontvanger start dus niet meer goed op Het probleem is begonnen toeknik er e2 op zette via de USB stick. Daarna bleef de ontvanger op load hangen. Toen de rescue image er op gezet en toen wel boot maar daarna de problemen uit mijn eerste bericht. Nu kleinere rescue image geïnstalleerd en nu blijft de ontvanger hangen op een tijd. Via de pc kan ik contact krijgen met de ontvanger maar staat er dan al standaard een settinglijst in? Wacht de ontvanger daarop? Is de amiko helemaal leeg te halen en daarna pas de rescue image?
tracker Geplaatst: 31 maart 2013 Auteur Geplaatst: 31 maart 2013 Probleem is opgelost: tv bleek kapot te zijn gegaan. Zodoende zag ik geen installatie scherm. Nu ook gelukt enigma2 HDMU er op te zetten. Alleen de settingslijst is lastig te veranderen. Eerst satellieten er bij voegen. Bedankt voor het meedenken.
satencom Geplaatst: 31 maart 2013 Geplaatst: 31 maart 2013 Mooi dat het toch nog gelukt is Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
sevensheaven Geplaatst: 5 april 2013 Geplaatst: 5 april 2013 De Hdmu kanalenlijst kan je met dreambox edit bewerken,en ik heb er zelf een nieuwe satelite.xml ingezet,met de satelieten die ik gebruik. MvG Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
tracker Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Geplaatst: 7 april 2013 Dank je wel. Toch wel makkelijk E2. Heb zelf twee Et9000 staan en kon de lijst de nagenoeg zo overzetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen