Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan mijn nummer niet meer veriferen bij whatsapp.

Opnieuw veriferen geeft de melding u nummer mag geen gebruik meer maken van whatsapp.

Mijn toestel is een galaxy s3 met t-mobile als provider.

Is hievoor een oplossing.

Geplaatst:

Betalen gok ik.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Als je niet betaald hebt kun je wel 100 telefoons proberen..

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Wat er precies fout gaat weet ik niet. Feit is dat je per telefoon één WhatsApp account kunt gebruiken. Na installatie probeert WhatsApp middels een SMS je nummer te verifiëren. Als een SMS niet lukt geeft WhatsApp de optie om je op te bellen. Uiteraard naar het nummer wat je bij de installatie hebt opgegeven. Je krijgt dan een 6 cijferige code die je kunt intypen op de telefoon. Als het nummer op meerdere devices is geïnstalleerd én de apparaten tegelijk met WhatsApp proberen te communiceren dan zal WhatsApp het nummer blokkeren. Op iedere telefoon wat dat nummer gebruikt komt dan weer de verificatie procedure naar boven. Wordt dit op meerdere telefoons geprobeerd dan zal het nummer permanent worden geblokkeerd.

Tweede optie is dat de jaarlijkse upgrade niets is uitgevoerd. Zolang betaling niet is gedaan blokkeert WhatsApp het nummer..

• 3 maanden later...
Gast Koffieshop
Geplaatst:

Nou deinstalleer Whatsapp eens en dan installeer je het opnieuw was bij mij ook en dit werkte ''Lucky me i guess'' and ik betaalde niet :o

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...