Ga naar inhoud


Een vrolijk Pasen


Emekli

Aanbevolen berichten

post-59723-0-17073300-1364727972_thumb.jpg

 

Toch een prettig Pasen.

Ik ontsnap weer aan de meubelboulevard, want hier in Turkije kennen ze Pasen niet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


attachicon.gifOsterküken_und_Spiegelei.jpg

 

Toch een prettig Pasen.

Ik ontsnap weer aan de meubelboulevard, want hier in Turkije kennen ze Pasen niet.

 

Bij mij al niet anders. Het is werken geblazen hier. Geen 1e en 2e paasdag. Het was met Kerstmis al niet anders. En ik verheug me al op de Ramadan bij 45°C   :D   wegwezen hier.... :eek:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hetzelfde hier. 40 ~ 50 graden in July/Augustus...

 

Heb er toch wel respect voor hoor (hoe idioot ik het ook vind dat er niet een uitzondering op b.v. 1L water / dag wordt gemaakt bij deze temperaturen). Heb er wel eens met gasten hier over gehad dat Allah het toch niet zo bedoelt kan hebben dat zijn onderdanen bijna erbij neervallen, maar krijg stevast het antwoord 'Iemand zonder geld kan ook niet drinken.'

 

Sommige douchen wel 3x per dag ;)

 

Maar, ga er maar aan staan een maand lang nauwelijks slapen en niet eten of drinken in de brandende zon als stratenmaker. Ik doe het ze niet na. Kan er alleen maar proberen rekening mee te houden door niet te eten/drinken/roken in het openbaar.

 

Maar goed, ben nog steeds een anarchi... is bedoel Ateist die in een overwegend Christelijk land is opgevoed, dus:

 

Vrolijk Pasen allemaal. :)

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is totaal onverantwoordelijk. ´s avonds rijden die Moslims hondsmoe en uitgedroogd/uitgehongerd als gekken naar huis na zonsondergang om snel wat te eten en drinken en maken daarbij de grootsmogelijke ongelukken op straat. Het is ieder jaar weer hetzelfde.

Je kunt hier beter niet op straat zijn als ze als die dwazen naar huis toe razen. Ik kan er weinig begrip voor opbrengen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...