Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik maak nu al een tijdje gebruik van OpenPli 3.0 maar ik wil een keer wat anders.

Het is een originele box maar wat voor goede image adviseren jullie mij?

Geplaatst:

Ik persoonlijk zal je niet tegen houden om wat anders te nemen, maar er zijn veel images die elk z'n voordeel hebben maar ik kom toch elke keer weer bij openPli 3.0  uit omdat deze het meest gebruiksvriendelijk is en veel opties heeft die andere images niet hebben. Maar waar zit bij jou dan de veranderingen die je wil. De firmare is bij elke image bijna of geheel het zelfde. Alleen de skins zijn anders maar die kan je zelf veranderen in Menu Aplicaties download skins.

Geplaatst:

Ik persoonlijk zal je niet tegen houden om wat anders te nemen, maar er zijn veel images die elk z'n voordeel hebben maar ik kom toch elke keer weer bij openPli 3.0  uit omdat deze het meest gebruiksvriendelijk is en veel opties heeft die andere images niet hebben. Maar waar zit bij jou dan de veranderingen die je wil. De firmare is bij elke image bijna of geheel het zelfde. Alleen de skins zijn anders maar die kan je zelf veranderen in Menu Aplicaties download skins.

dat is voor mij precies hetzelfde van alles geprobeerd maar kom telkens weer bij Open PLi terug  ;)

Geplaatst:

Hey, ik dacht dat er toch meer overstapten naar de originele Dreamfw icm GP-plugin?

Fout zeker?

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Hey, ik dacht dat er toch meer overstapten naar de originele Dreamfw icm GP-plugin? Fout zeker?

Ik niet, GP-plugin werkt vertragend op HbbTv is mij opgevallen vandaar ik hier ook een bericht heb achter gelaten om mgcamd aan de praat te krijgen zonder deze gp plugin.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...