Ga naar inhoud

Waar kun je het wachtwoord van de vu neerzetten of vinden.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag allemaal wie kan mij vertellen waar ik het wachtwoord van de vuduo kan vinden (of zelf een wachtwoord plaatsen.

Gr  gbert.

• Moderator
Geplaatst:

telnet naar je vu door op een pc telnet <ip van je vu> te doen. Dan inloggen als user root, en standaard is het password leeg. Dan geef je het commando passwd en vul je 2x een password in, en klaar.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

• Moderator
Geplaatst:

Je zorgt dat je weet welk ip adres je vu gebruikt. Vervolgens start je op je windows machine een command box met start, run cmd, en dan tik je daar telnet gevolgd door het ip adres van je vu.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

1.    In Windows ga naar Uitvoeren en type daar: CMD en druk vervolgens op Enter

2.    In het nieuwe scherm type je het IP adres van de box. Bijvoorbeeld 192.168.1.11 en druk op Enter

3.    Type nu: passwd en druk op Enter

4.    Je krijgt nu de vraag om een nieuw password in te voeren, doe dit en druk op Enter

5.    Vervolgens krijg je de vraag om het password te bevestigen, type nogmaals het password en druk op Enter

6.    Tijdens het invoeren van het password zie je geen letters verschijnen! Het password wordt echter wel overgenomen

je login is:root

je passwoord is het passwoord waar je zonet voor gekozen hebt

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

ik moet trouwens wel eerst een o typen als ik wil connecten met mijn box dus bijvoorbeeld

o 192.168.0.109

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Waarom ik eerst een o moet typen weet ik niet

Geplaatst: (aangepast)

So we can see that the command 'o' is used to open a connection to hostname. Type 'o' <hostname ip address> and press Enter:

o - open hostname [port] connect to hostname (default port 23).

aangepast door stevie-v

Geplaatst:

Het is ook een kleine moeite die o dus het maakt me weinig uit het werkt top daar gaat het om ,bedankt voor je reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...