pirrewit Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Heel af en toe heb ik een mail bijlage met een wmv bestandje. Bestaat er een middel om dit te openen zonder omzetting naar een ander formaat ? Of een gratis app voor Ipad? Dient dus exclusief en sporadisch voor email bijlagen. Alvast bedankt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 iSafePlay blijkt dit te kunnen, na wat speurwerk. Maar ik kan je niets beloven want heb geen Ipad. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pirrewit Geplaatst: 3 april 2013 Auteur Geplaatst: 3 april 2013 Bedankt heb even gekeken maar lijkt mij redelijk komplex. zal de wmv's voorlopig nog maar op mijn laptop bekijken. grts. Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Puch Geplaatst: 3 april 2013 Geplaatst: 3 april 2013 (aangepast) Yxplayer 2 speelt zonder conversie wmv en andere formaten af op ipad en iphone. Er is een lite versie en een full versie die 4,49 euro kost Als je een wmv bestand binnen krijgt via email tap dan op de bijlage en je zal de vraag krijgen met wat je de bijlage wil openen. Kies dan voor Yxplayer. Als de app opent slide naar rechts en je zal de mappen structuur zien. Je ziet een map documenten. Tap daar op om die te openen en kies dan voor de map inbox Slide nu het mappen venster weer weg en je zal zien dat de wmv nu ter beschikking is. Tap erop om hem te selecteren en daarna kan je hem afspelen Om te wissen delete je gewoon de map inbox. Als er later opnieuw bestanden binnen komen wordt deze map opnieuw aangemaakt. 3 april 2013 aangepast door Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen