WdK Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 (aangepast) Sinds ongeveer 1 week heb ik geen beeld meer op Travel Channel HD, De ondertiteling werkt wel, Iemand hetzelfde probleem of een idee waar dit aan kan liggen? 1 april 2013 aangepast door WdK TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
stevie-v Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Dat heeft iets met de codering te maken lijkt mij. VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
muppet Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Klopt ondertiteling blijft altijd doorgaan zelfs als de codering niet goed is vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
WdK Geplaatst: 1 april 2013 Auteur Geplaatst: 1 april 2013 (aangepast) Hmm, wel ondertiteling en geluid, maar i.d.d. krijg ik een melding in beeld 'geen of gecodeerde uitzending!' Op zich vreemd, alle andere kanalen en kanalen op dezelfde transponder kan ik wel goed ontvangen (bv. Eurosport 2 HD) Heb overigens een Aston Cam V2.26 Ergens een scheef bitje bij Canal Digitaal misschien? 1 april 2013 aangepast door WdK TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
Duikertje Geplaatst: 1 april 2013 Geplaatst: 1 april 2013 Ik weet het niet maar ik heb ook geregeld problemen met de NL hd zenders dat ze regelmatig vast lopen. Moet soms ff overschakelen naar een ander kanaal en kan daarna weer gewoon terug en heb weer beeld, heel soms moet ik mn kaart er ff uithalen en daarna doet alles het weer. Lang leve de nieuwe codering\compressie van het signaal, heb hiervoor nooit ergens last van gehad.
Mijndert Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Ik heb het zelfde probleem met een Topfield 7710,met CanalDigitaal gebeld maar daar ligt het probleem niet ,wie kan ons helpen?
Gerard 76 Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Hmmm,ik denk dat we goed moeten kijken welke decoder met welke module dit probleem heeft. Want zoals ik 't nu hoor is het een probleem met module en decoder. Ook even vermelden welke software versie erop de module of decoder zit. Hier met een softcam (linusdoos) nog niets van gemerkt.
WdK Geplaatst: 3 april 2013 Auteur Geplaatst: 3 april 2013 @Mijndert, wat voor software versie heb jij in je 7710 en wat voor cam module met welke versie heb je? @Gerard76, Versie van mijn 7710 en Cam module zie mijn eerdere bericht hierboven. TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
WdK Geplaatst: 3 april 2013 Auteur Geplaatst: 3 april 2013 Nog even op internet gezocht, er lijkt toch wel iets aan Travel Channel gesleuteld te zijn sinds 27/3, zie link (en naar beneden scrollen) http://nl.kingofsat.net/tp.php?tp=4670 Helaas kom ik hier ff niet verder mee, misschien zegt het jullie iets? TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
youriy Geplaatst: 3 april 2013 Geplaatst: 3 april 2013 Ik zou even de transponder verwijderen, dan opnieuw aanmaken en manueel scannen. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
vosje Geplaatst: 4 april 2013 Geplaatst: 4 april 2013 ik ben in het bezit van een philips dsr 7121 ik heb wel beeld bij Travel Channel HD, echter geen ondertitels sinds enkele dagen. bij het menu taal en ondertitels aanpassen: geen keuze meer terwijl je normaal gesproken je verschillende keuzes hebt waaronder het nederlands bij historie heb ik en beeld en geluid trouwens je kunt in het menu van de philips aangeven dat je standaard nederlandse ondertitels wil hebben en dat werkt, alleen moet ik bij travel channel altijd handmatig de ondertiteling aanpassen.
WdK Geplaatst: 5 april 2013 Auteur Geplaatst: 5 april 2013 Ik heb het probeem gemeld bij CD, ik krijg het zelf niet opgelost TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
WdK Geplaatst: 8 april 2013 Auteur Geplaatst: 8 april 2013 Zie hieronder het antwoord Canal Digitaal, weet ff niet wat ik hier mee moet, want volgens mij kan het niet aan de Aston liggen, daar zit de laatste software in. Misschien dan een CD module aanschaffen? --------------- Hartelijk dank voor uw e-mail.U geeft aan dat u geen beeld heeft op Travel Channel HD. Het probleem ligt niet aan de smartcard of de schotel. Wij adviseren u uw CI module van nieuwe software te voorzien, helaas kunnen wij hier geen verder informatie over geven omdat dit type module niet gecertificeerd is.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Metvriendelijke groet,Klantenservice CanalDigitaal TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
Satwuppie Geplaatst: 8 april 2013 Geplaatst: 8 april 2013 Heb hier hetzelfde probleem. Met de aston module i.c.m. de homecast magic pro geen beeld op Travel channel, maar met de originele canaldigitaal module met wereldbol wel beeld! Blijkbaar is de codering weer wat verder opgevoerd, dat zelfs de aston module die altijd vlekkeloos werkte, het nu ook moeilijk krijgt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen