Moderator ceesv Geplaatst: 8 april 2013 Moderator Geplaatst: 8 april 2013 Ik ben even nieuwsgierig geworden, en heb mijn Aston SW2.23 in mijn Rebox 8500 gestopt. Met de interne kaartlezer gewoon beeld op Traval Channel HD. Met de Aston als kaartlezer in de 8500 .... gewoon beeld op deze zender. Ik heb geen Aston met 2.26 om verder te testen, maar wanneer je kan downgraden naar 2.23 en dan nog geen beeld hebt zal je verder moeten zoeken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Satwuppie Geplaatst: 8 april 2013 Geplaatst: 8 april 2013 Heb hier inderdaad de aston module met SW2.26, zal morgen kijken of ik kan downgraden naar 2.23. Trouwens ook zonder module gewoon ondertiteling op travel channel.
Satwuppie Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 Ben hier even aan het klussen geweest, maar helaas valt de aston module niet te downgraden. Heb versie 2.18 en 2.23 geprobeerd. Hopelijk volgen er niet meer zenders, die met deze module uiteindelijk niet meer te decoderen zijn. Misschien dat er in de toekomst nog een update uitkomt voor deze verder perfecte module. We wachten af.
Moderator ceesv Geplaatst: 9 april 2013 Moderator Geplaatst: 9 april 2013 Ik vind je conclusie iets te kort door de bocht. Met mij Aston module met SW 2.23 werkt Traval channel HD. Dit is getest met een Rebox 8500 en de oranje SECA 3 kaart. Ik kan geen reden bedenken waarom jouw module er de oorzaak van is dat je beeld op zwart blijft. Om beeld te geven dient je kaart te matchen met je CI module en het CI module met je ontvanger. Er zijn al eerder gevallen gerapporteerd, waar het uitwisselen van de kaart het probleem oplost, of waar een software update van de ontvanger de oplossing was. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
WdK Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Geplaatst: 9 april 2013 Interessante ontwikkelingen! Hoe kun je overigens zelf je CI module van software voorzien, doe je dit via je ontvanger of bv. met een laptop met PCMCIA slot o.i.d.? Zal wel es ff neuzen op het forum. TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
Moderator ceesv Geplaatst: 9 april 2013 Moderator Geplaatst: 9 april 2013 De software is vrij te downloaden, o.m. van de site van de importeur. Echter, je kan alleen deze modulen upgraden met behulp van een Topfield ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
WdK Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Geplaatst: 9 april 2013 Also also! Als het echt aan de Aston ligt, kunnen we misschien het probleem wel aan Aston melden, dan kunnen ze misschien een SW update maken? Een CD module kopen kan altijd nog. TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
Satwuppie Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 Zal vanavond de rebox 9000 van zolder halen en de module daarop testen. Hiervoor in ieder geval nooit het probleem gehad met de magic pro en deze module.
Satwuppie Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 Ook op de rebox 9000 i.c.m. aston module geen beeld op travel channel . Enkel geluid en ondertiteling. Verder geen enkel probleem op de rest van de zenders, ook de beide kaartlezers functioneren prima.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 april 2013 Moderator Geplaatst: 10 april 2013 Dus de ontvanger is uit te sluiten en het lijkt erop dat jouw Aston CI module i.c.m. je kaart geen beeld geeft. Je zou het kunnen melden bij Aston of zijn importeur, er komen nog steeds updates uit voor deze modulen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Satwuppie Geplaatst: 10 april 2013 Geplaatst: 10 april 2013 Heb mail gestuurd naar de importeur....mijn frans is niet zo heel erg goed . Zo gauw ik bericht terug heb, laat ik het hier weten.
Emekli Geplaatst: 11 april 2013 Geplaatst: 11 april 2013 Dan kan je lang wachten. Mijn Frans is wel goed, en heb ze 3 jaar geleden eens een mail gestuurd, antwoord moet nog komen. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen