Shadje Geplaatst: 2 april 2013 Geplaatst: 2 april 2013 Ik heb gezocht maar niets kunnen vinden dus vandaar mijn vraag. Hoe koppel ik mijn DB aan mijn synology. Ik weet niet hoe ik hem kan vinden via mijn DB hij blijft kijken naar een interne schijf die er ooit in heeft gezeten. Ook heb ik gisteren mijn 4 lnb,s opnieuw gericht en de 19 krijg ik max op 85 en de rest op max 70 ongeveer en dat geld voor de astra 2 en 3 en de hotbird. Is dit een goede stand of moet veel beter kunnen,alles via een tip afstellen triax 78 gedaan op her forum. Alvast bedankt voor de tips Midden van het Land . VU Solo2 met PLi 6.1 en Triax 90 cm. 4 x lnb vast.
Shadje Geplaatst: 6 april 2013 Auteur Geplaatst: 6 april 2013 Ik heb gezocht maar niets kunnen vinden dus vandaar mijn vraag.Hoe koppel ik mijn DB aan mijn synology. Ik weet niet hoe ik hem kan vinden via mijn DB hij blijft kijken naar een interne schijf die er ooit in heeft gezeten. Midden van het Land . VU Solo2 met PLi 6.1 en Triax 90 cm. 4 x lnb vast.
Tuurtje Geplaatst: 6 april 2013 Geplaatst: 6 april 2013 Shadje ik ga er vanuit dat je een Dreambox hebt met Enigma2 erop. 1 - Installeer als eerste de nieuwste versie voor jouw model kies: Images (opendreambox-2.0.0) http://sources.dreamboxupdate.com/ in kolom Images 2 - Installer plugins die je wilt hebben kies: Experimental (opendreambox-2.0.0) http://sources.dreamboxupdate.com/ in kolom Feeds installeer plugin: enigma2-plugin-systemplugins-networkbrowser (NEEM NOOIT DE: -dbg of -dev VERSIE) Installeren doe je door plugin naar je dreambox te FTP'en naar /tmp (GEBRUIK FileZilla) vervolgens moet je het commando geven om te installeren (GEBRUIK PuTTY om een SSH verbinding te maken) opkg install /tmp/jouwplugin.ipk Op je NAS maak een NFS share aan (of gebruik een bestaande map en zet NFS aan) Let op dat je op de NAS de IP nummers of range moet opgeven die toegang mogen maken Mount externe NAS Menu - Instellingen - Systeem - Netwerk - Netwerk browser Kies NAS geen wachtwoord opgeven Kies map: - /jouwmap (is default CIFS) geen wachtwoord opgeven In settings venster: Actief: activeren Lokale gedeelde map: NASKAST Type verbinding: NFS share Server IP: jouw NAS ip Server share: \jouw map Gebruik als HD vervanging: Ja Verbindings opties: rw,nolock,tcp Moet je een eind mee kunnen komen
wortellica Geplaatst: 6 april 2013 Geplaatst: 6 april 2013 Ik heb gezocht maar niets kunnen vinden dus vandaar mijn vraag.Hoe koppel ik mijn DB aan mijn synology. Ik weet niet hoe ik hem kan vinden via mijn DB hij blijft kijken naar een interne schijf die er ooit in heeft gezeten. http://www.sat4all.com/forums/topic/332119-vu-duo-of-dreambox-koppelen-aan-nas-synology/
Shadje Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Geplaatst: 7 april 2013 Bedankt voor jullie reacties ga er mee aan de slag. Gr shadje Midden van het Land . VU Solo2 met PLi 6.1 en Triax 90 cm. 4 x lnb vast.
Shadje Geplaatst: 11 april 2013 Auteur Geplaatst: 11 april 2013 Bedankt voor jullie reacties ga er mee aan de slag. Gr shadje. Ff kleine update is nog niet gebeurt misschien van het weekend. Gr Midden van het Land . VU Solo2 met PLi 6.1 en Triax 90 cm. 4 x lnb vast.
Shadje Geplaatst: 22 april 2013 Auteur Geplaatst: 22 april 2013 Hallo, Even nog een kleine update,het is nog niet helemaal gelukt. Maar door omstandigheden kan ik even niet verder maar hou jullie op de hoogte. Gr Shadje 1 Midden van het Land . VU Solo2 met PLi 6.1 en Triax 90 cm. 4 x lnb vast.
Shadje Geplaatst: 24 april 2013 Auteur Geplaatst: 24 april 2013 Beste, Ik heb net even gedaan wat je had geschreven en het heeft suc6 gehad en werkt. Moet wel ff kijken naar de vele verschillende files die hij naast het ts bestand opslaat,en naar het geluid. Krijg op de Ipad geen geluid bij het afspelen met OPlayer. Maar alsnog bedankt. Midden van het Land . VU Solo2 met PLi 6.1 en Triax 90 cm. 4 x lnb vast.
Shadje Geplaatst: 24 april 2013 Auteur Geplaatst: 24 april 2013 Beste Tuurtje Ik heb net even gedaan wat je had geschreven en het heeft suc6 gehad en werkt. Moet wel ff kijken naar de vele verschillende files die hij naast het ts bestand opslaat,en naar het geluid. Krijg op de Ipad geen geluid bij het afspelen met OPlayer. Maar alsnog bedankt. Midden van het Land . VU Solo2 met PLi 6.1 en Triax 90 cm. 4 x lnb vast.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen