Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De gratis gidsen die je op het internet kunt vinden een idee?

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst: (aangepast)

Gratis gidsen op internet zijn wel handig, maar ik vind het geen permanente oplossing. TV Browser is erg goed, en ook off-line te gebruiken.

Ik hou zelf graag een papieren gids vast als ik op de bank zit om tv te kijken...

Ik heb zelf een abo op TV 14, een duitse gids, omdat ik voornamelijk duitse tv kijk, en in NL gidsen ontbreken deze zenders ook bijna altijd.

De Radio times is een erg goede tv gids uit UK... ik heb hem jaren geleden een poos gehad... een abo is wel erg duur, ca £165 per jaar... maar dan heb je ook wel wat.

Anders heb je TV & Satellite Week magazine voor £ 136 per jaar... of TV Times voor £ 127 incl verzendkosten naar NL.  maar er zijn er vast meer...

Je moet even op internet zoeken waar en hoe je ze kan bestellen, want ivm reklameregels ben je op dit forum erg beperkt om iets te schrijven.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Ik heb digitale gidsen, maar vind inderdaad een papieren fijner.

Radiotimes leuk, maar dan mis je weer de nederlandse zenders. Dus ik zoek iets nederlands dat meer zenders heeft dan de basis zenders

Geplaatst:

Je hebt "Totaal tv" in Nederland... maar ik vond de inhoud erg matig. Er staan wel een boel zenders in... je zou eens een nummer kunnen inzien.

Het alternatief is 2 gidsen uiteraard... ;)  want een gids die zowel lNL als UK televisie perfect aanbiedt, ga je niet vinden denk ik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Geplaatst:

Neem je de tablet mee op de bank.. ;)

Persoonlijk vindt ik al die papieren opties weggegooid geld, in principe kun je alle info van het net plukken for free.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

op de smartphone gebruikik de app TVgids.be(er is ook TVgids.nl) werkt prima.

Je kan zelf de zenders kiezen waar van je info wil zien, haalt gids binnen voor max. 7 dagen.

je hebt verschillende opties bv: als je kiest FILM dan zie je in èèn oogopslag alle films die vandaag of

de volgende dagen spelen op de door jou ingestelde zenders.

app is te vinden in de playstore

grtzPhilip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

En ik doe zonder, ga af wat op mijn EPG verschijnt, de uitvinding van de eeuw.

Ik kijk ook regelmatig "Vlaamsche" TV en dan ben je zonder EPG niks.

Op hun Teletekst hebben ze meestal géén info of verhaaltje over het programma dat je wilt zien.

Verder moet ik ook geen Tablet, heb dan liever een notebook.

Voor mij hebben die Tablets veel te weinig opslagplaats.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

• Moderator
Geplaatst:

Voor BBC 3 en 4 is dit een oplossing.

http://www.bbc.co.uk/tv/guide

En wanneer je het in hardcopy wilt hebben gebruik je toch je printer!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb ook geen smartphone en tablet-gedoe... maar zweer bij een goede papieren gids. Ja, ik weet dat het relatief duur is, vooral aöls die dingen naar het buitenlöand gestuurd moeten worden... maar omdat ik dus niet betaal voor een tv abo, ben ik wel bereid om wat te betalen voor een papieren gids ;)

Internetgidsen zijn inderdaad een goede oplossing als er niets anders is, of als je vrijwel niet naar die zenders kijkt.

Zo is het niet mogelijk om een tv gids uit Zweden hierheen te krijgen... TV-Guiden is een goed blad, maar men wil het niet versturen omdat ze niet kunnen garanderen dat het blad hier tijdig zal zijn... tja... dus dan is internet de enige optie. Ik schrijf dan netjes op een stukje papier waarnaar ik wil kijken.

EPG werkt inderdaad prima op de duitse zenders... maar daar blader je niet echt lekker doorheen... nee, EPG is zeker geen vervanging van een papieren tv gids. Op de Zweedse zenders heb je alleen maar now/next EPG als je geen gecertificeerde receiver van CanalDigital Sverige gebruikt... en met mijn Technisat vang ik dus bot. Teletext is wel goed, maar ook niet echt een vervanging van een papieren gids.

Geplaatst:

@Sverige,

Je hebt "Totaal tv" in Nederland...

Lijkt mij idd ook de beste oplossing voor topic starter, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst: (aangepast)

Totaal TV van Veronica heeft BBC 1,2,3 en 4. Verder veel Duitse en alle Vlaamse en NL zenders. Is ook los te koop, dacht ik. Elk kwartaal een bijlage met alle satelliet frequenties.

Ciao,  Henk

aangepast door Belsat

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen