Gast sloper Geplaatst: 3 april 2013 Geplaatst: 3 april 2013 Ik heb een tweede kaart (blauwe) met het familiepakket. Als ik deze afmeld hou ik dan Nederland 1,2,3 of zijn die dan ook weg? Graag een reactie van mensen met ervaring met het opzeggen van de tweede kaart.
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 april 2013 Geplaatst: 3 april 2013 Als je hem opzegt vervallen alle zenders (ijskrabber 2013/14 modus). Als je alleen alle abonnementen opzegt wordt het een FTV kaart waar NED. 1,2 en 3 en de NED. 1,2 en 3 HD mee gekeken kan worden
Cornelia Geplaatst: 4 april 2013 Geplaatst: 4 april 2013 Ik heb inderdaad alles opgezegd en heb op beide kaarten nu NL1,2,3 + HD. Wel vreemd dat wanneer je alleen de 2e kaart opzegt er niets meer wordt doorgegeven. Betalen ze het aankoopbedrag van die kaart dan terug misschien? DM800SE - DM500HD - Triax 78 cm - Rotor - OpenPli - CCcam
Gast sloper Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Ik heb maar eens gebeld (ging snel, kosten 1,05) Opzeggen abonnement 2e kaart naar alleen ned 1-2-3 is geen probleem. Ze doen wel meteen een aanbod om niet op te zeggen maar het abb te verlengen met twee jaar met een korting van 84,75
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen