Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

2 x al een mail verstuurd, nog geen reactie op mogen ontvangen.

Eén naar algemene info; andere naar sales...

Het leken me anders op papier wel goeie spullen, maar goed, we zijn er nog geen euro aan kwijt.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Update:

mailtje terug gekregen. Geen verdeler/reseller in de buurt, en helaas 'minimum order quantities' om achterover te vallen:

Single -- 2,000pcs

Twin    --  1,000pcs

Quad   --  500pcs

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Beste De_Perre

Wat is nu eigenlijk het probleem. Om aan de Octagon Single Slim Optima te komen?

Zoek op Google.de naar “Octagon Single Slim Optima” en je ziet dat ze al voor €8,90 te koop zijn en je kunt ze per stuk kopen.

• 3 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

Dat ging om een ander adres in hong kong die zeer goede lnb`s maakt. Trouwens bedankt voor de info, de Perre, ik had ook  al een tijd geleden eerder gemaild, maar geeen bericht terug gehad..

Wat betreft lnb zou ik voor de inverto black ultra single gaan die versterkt meer dan de twin lnb resp 72 en 60 db conv gain. Deze lnb`s zijn ook niet duur en bij veel sat dealers te krijgen.

Ik zie nu ook dat Best lnb`s een highline serie heeft die ook een conv gain van 70 db heeft voor 13 euro bij de duitse buren en dat is zeker niet duur, anders dan de Mti high line die 72 db conv gain heeft maar vrij prijzig is, dan nog een Gibi 125 schotel, die veel versterkt en je bent helemaal geupgrade met ontvangst gevoeligheid ;)

Succes .. Ger ;)

aangepast door Phoenixx

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen