Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

ik heb op dit moment newenigma2 er op staan, maar wil graag opnieuw de box flashen. De box loopt niet helemaal lekker. Hoe doe ik dit precies ?

Gaat dit precies hetzelfde als met een dm600 ?

Devicename: dm800 Enigma Version: 2012-03-27-3.2 Image Version: Newnigma2 v3.3.2 2012-03-28 Frontprozessor Version: VNone Webinterface Version: 1.7.1

bvd voor jullie antwoorden....

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

De dreambox uitzetten. Dan stroomkabel achter er uit halen. Aan/uit knop indrukken en stroom er op zetten. De aan/uit knop ingedrukt houden totdat de box in stop mode komt. Dan komt er in het display een ip-adres te staan. Dat ip-adres geef je in in je internet browser. in je browser krijg je nu het flash menu van de box. De rest wijst zich vanzelf. Gooi vooraf wel een eventuele backup van je harde schijf van de box met DCC.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

@allen bedankt flashen is gelukt.....helaas nog steeds geen beeld op diverse HD-kanalen (wel op de regionalen).....iemand een idee wat dit kan zijn ?

Ik maak gebruik van de Henksat-lijsten

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Geplaatst:

"helaas nog steeds geen beeld op diverse HD-kanalen"

Welke kanalen precies?

Geplaatst:

Volgens mij alle waarvoor ik abbo heb....nederlands o.a.

Geplaatst: (aangepast)

Ik denk dat de transpondergegevens niet goed staan ingesteld.

Check dat even op bijvoorbeeld nederland2. Als je dan naar zenders zoeken gaat, en handmatig kiest dan moet er dvb-S2 staan en 8qpsk.

Voor de volledigheid:

Freq: 11739 V

SR: 27500

FEC: 2/3

aangepast door Mojo

Geplaatst:

Raar JimJam , Duck Tv bijv. kan ik ook bekijken en die zitten ook op de astra3....

Geplaatst:

Ik denk dat de transpondergegevens niet goed staan ingesteld.

Check dat even op bijvoorbeeld nederland2. Als je dan naar zenders zoeken gaat, en handmatig kiest dan moet er dvb-S2 staan en 8qpsk.

Voor de volledigheid:

Freq: 11739 V

SR: 27500

FEC: 2/3

Mojo,

bedankt voor je moeite, maar dat werkt niet. Ik heb dan geen signaal ?

Geplaatst:

Dan is je tuner aan gort want met genoemde instellingen moet het werken.

Geplaatst:

Heb je uberhaupt wel ontvangst van HD zenders? Bijvoorbeeld Das Erste HD of ZDF HD op Astra 1?

Geplaatst:

He Mojo,

nee daar geen beeld op !

gr,

djpetit

Geplaatst:

Dan is je tuner aan gort want met genoemde instellingen moet het werken.

Hoe kan dan de tuner defect zijn als ik wel andere kanalen kan bekijken ??

Geplaatst:

Heb je uberhaupt wel ontvangst van HD zenders? Bijvoorbeeld Das Erste HD of ZDF HD op Astra 1?

WDR HD Koln weer wel beeld !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...