Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

sinds we zijn overgestapt naar "zomertijd" klopt er niets meer van de epg informatie in de kanalenlijst,

is wel erg jammer want ik gebruik het constant,wanneer bijv met pijltje omhoog en vervolgens bijv

Discovery "the aviators" wordt gekozen blijkt na bevestiging een ander programma bezig te zijn,de

epg informatie in de infobalk veranderd dan ook vrij snel van de eerder getoonde epg naar de juiste info.

ik heb reeds van alles geprobeerd,epgimport aan of uit maakt geen verschil,Mhw aan of uit geen verschil.

ik vraag me af hoe de ene epg kan verschillen van de andere ( kanalenlijst vs infobalk )

ik kom er echt niet uit..iemand een suggestie ?

oh ja image is openpli 3.0

bedankt.

aangepast door lindberg

live long and prosper !

Geplaatst:

Net de rytec epg ingeladen en hier klopt het allemaal nu

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

• Moderator
Geplaatst:

Lindberg, staat de tijd op je ontvanger wel in de juiste tijdzone zomer/wintertijd?

Anders even alle EPG informatie die opgeslagen is dumpen en opnieuw inlezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

hoi,,ja de tijd staat op gmt+1 ( brussels e.d.) de tijd wordt ook in bijv de infobalk correct weergegeven.

ja opgeslagen epg was ik ook aan het  denken is dit een xml filetje ? anyway zal er even naar zoeken en

terugkoppelen.

live long and prosper !

• Moderator
Geplaatst:

Sommige ontvangers hebben geen zomertijd correctie en moeten nu op GMT+2 gezet worden om de EPG correct weer te geven.

Wanneer je zo'n ontvanger hebt staat bij GMT+1 je kloktijd een uur verschoven op je display.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ok....epg.dat file verwijderd en alles is weer ok !! :) :)

en in principe heb je gelijk met je Gmt verhaal want we zitten inderdaad op het moment in Gmt+2,wanneer ik dat echter als lokatie opgeef loopt de klok in o.a. de infobalk ( systeemtijd neem ik aan ) één uur voor.

thank's anyway  !!

live long and prosper !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...