Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een DM7020 HD met 2 DVB-S tuners. Ik wil opnemen via mijn computer en tegelijk kijken naar TV.

Nu heb ik XBMC getest icm engima2 pvr client. Kijken naar zenders dat gaat prima. Maar zodra ik op wil nemen dan veranderd de zender op TV naar de zender waar ik op dat moment opneem. XBMC is niet stabiel, loopt vaakt vast en is heel traag.

Ik ben op zoek naar een programma waar ik op mijn computer kan kijken en opnemen tegelijk.

Weet iemand een goeie programma dat stabiel is en waar ik mee kan opnemen/kijken?

aangepast door rolex
  • Moderator
Geplaatst:

En wat is de vraag of het probleem?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Uhm ik had mijn eerste post gewijzigd maar dat is dus niet goed gegaan.

Ik gebruik nu op mijn pc XBMC icm Engima2 PVR client op mijn dreambox 7020HD maar dat werkt niet goed. De XBMC is instabiel loopt altijd vast en veel te traag (besturing).

Nu ben ik op zoek naar een alternatieve programma waar ik mee kan opnemen en tv kan kijken op mijn pc.

Geplaatst:

Heb de onderwerpen even samengevoegd.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst: (aangepast)

Niemand? :(

Heb de onderwerpen even samengevoegd.

Je had de eerste bericht kunnen verwijderen :P

aangepast door rolex

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen