Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan ik kopen met 67 % korting , is dit intressant ?

krijgt men nog updates binnen dan ?

of beter de versie 2013 nemen ?

het is voor windows8 op een laptop

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

Geplaatst:

Ik ben ook een ex-kaspersky klant... was er altijd erg tevreden over. Ik kocht het programma in Duitsland, daar  was de nieuwste versie altijd 50% goedkoper dan de NL of SE versies... haha... maar nu gebruik is al een paar jaar Security Essentials van Microsoft, en dat gaat perfect!  En het is helemaal gratis! 

overigens, als je die 2012 versie koopt, ik weet niet 'hoe' je die koopt, maar als het niet via een shop is, loop je kans dat de licentie afgelopen is. Koop je heb gewoon via een webshop oid, dan heb je wel een wat oudere "engine" maar wel een abo op de virus bestanden die je downloaden kan.

Als je een abo voor 3 jaar afsluit, heb je overigens ook 3 jaar lang dezelfde engine... je hoeft dus niet jaarlijks een nieuw programma te hebben, het gaat om de virusdefinities.

Maar, ik zou Security essentials eens proberen als ik van jou was... ik heb goede ervaringen!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

ok , bedankt voor de info , maar bij test-aankoop scoort die security essentials heel slecht ( staat onderaan de rangschikking !)

die is trouwens vervangen door windows defender in windows 8 , die scoort wat beter maar toch zijn er nog problemen

G-DATA kwam trouwens als beste uit de test , KASPERSKY was derde

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

Geplaatst:

Die ranglijsten zeggen niet zoveel. Gewoon een beetje opletten wat je doet en binnenhaalt.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Zoals Psychosammie al zegt gewoon opletten wat je binnen haalt.

Als jij niet op duistere site zit te surfen hoef je helemaal niets te vrezen en is security essentials zeker voldoende.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

WIndows Defender was er al. MSE is er later bijgekomen. Vanaf Windows 8 zijn deze 2 samengevoegd tot 1 pakket voor anti spy/malware en virussen onder 1 naam, Windows Defender.

Ik draai vanaf het begin met MSE op verschillende PC's en nooit geen problemen gehad met virussen (zover ik weet natuurlijk :) ).

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ik heb een andere manier bedacht. Ik was 'vroeger' heel secuur met zaken als virusscanner, backups E.d. Nadat ik er achter kwam dat de nieuwste virussen gewoon dwars door de nieuwe (en dure) virusscanners heen kwamen ( de updates waren altijd een dag of 2 later voor handen!) heb ik besloten er gewoon géén meer te installeren. Spamfilter aan bij de provider. Resultaat: een lekker snel startende PC. Mocht ik toch een virus krijgen en dat ongewild verspreiden dan blokkeert mijn Provider gewoon de verbinding...

Geplaatst:

Dat lijkt me nu weer niet zo'n briljant idee. Niet ieder virus is gericht op verspreiden. Maar wel op het verkrijgen van je bankcodes.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Ik heb een andere manier bedacht. Ik was 'vroeger' heel secuur met zaken als virusscanner, backups E.d. Nadat ik er achter kwam dat de nieuwste virussen gewoon dwars door de nieuwe (en dure) virusscanners heen kwamen ( de updates waren altijd een dag of 2 later voor handen!) heb ik besloten er gewoon géén meer te installeren. Spamfilter aan bij de provider. Resultaat: een lekker snel startende PC. Mocht ik toch een virus krijgen en dat ongewild verspreiden dan blokkeert mijn Provider gewoon de verbinding...

M.a.w. je werd wel eens besmet en dan werd dit (pas) 2 dagen later opgelost door een patch van je virus scanner.

Nu weet je dus niet eens of je besmet bent of niet zolang het virus niets doet wat jouw provider opvalt?

Come aboard Trojan Horses, Keyloggers, Botnets en ga maar door....

Als je een beetje normaal internet dan zul je ook bar weinig last hebben van virussen, maar helemaal geen scanner is echt af te raden. En wat betreft je verhaal over resources gebruik, ik heb daar alleen maar last van gehad met Norton. Alle andere merk je niet of nauwelijks dat ze draaien. Als je een PC van 2004 met software van 2013 probeert te draaien, dan geef ik je gelijk ja, maar tegenwoordig mag dit niet meer van invloed zijn.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Er staat een leuk, nou niet echt leuk, artikel over Microsoft Antivirus op Webwereld...

Microsoft scoort slecht in de nieuwste test van antiviruslab AV-test. Windows Defender laat 18 procent van de malware door. Ook Microsofts zakelijke securitysoftware eindigt onderaan.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

En wat bevelen hun dan aan?

Maar dat soort negatieve verhalen hoorde ik vroeger ook over McAfee... toen ben ik overgestapt naar Kaspersky, en dat was dan ook nog eens goedkoper, en minder belastend voor de computer, waardoor hij sneller werkte.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Je kan voor avg free gaan dit is een goede alleen neemt veel geheugen in wat ik veel draai is avira free deze draait goed met microsoft antivirus heb ik geen ervaring.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

• 3 maanden later...
Gast Koffieshop
Geplaatst:

Ga toch maar gewoon voor Kaspersky ik maak pc's software en hardware etc

en als ik windows etc installeer is mijn keuze altijd kaspersky easy installeren , goede bescherming en gwn top!!, :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen