Ga naar inhoud


hoe afspelen m3u8 extensie op dreambox


sat_swat

Aanbevolen berichten


Je kan de .m3u8 stream in jouw zenderlijst zetten met bv. dreamboxEDIT 5.2.0.0

Speelt jouw box nog geen .m3u8 streams af;

zal je eerst nog gst-plugins-bad-fragmented moeten installeren.

Dankje voor je antwoord ,nu weet ik dat het mogelijk is om m3u8 af te spelen.maar hoe kom ik aan die gst plug-in.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kies die 2 bestanden en zet ze in de root. Dat is in het begin waar alle mappen staan en dan installeren via menu aplicatie software beheer en kies voor installeer lokale extentie. kies interne flash en je ziet ze staan.

ok dat heb ik gedaan maar hij speelt niks af en de zelfde link werkt wel met VLC player

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige streams werken gewoon niet op de Dreambox, dat heeft met de licentie te maken die Dmm niet heeft met de type codecs die jij nodig hebt. Heb jij al eens de lijs van hans geladen? Daar staan heel veel streams op ook hele mooi zelfs.kies interne flash en je ziet ze staan. Heb je Newnigma2 op je box staan dan gaat het ook niet volgens mij, Kies hiervoor OpenPli 3.0 dat werkt uitstekend ook met streams.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige streams werken gewoon niet op de Dreambox, dat heeft met de licentie te maken die Dmm niet heeft met de type codecs die jij nodig hebt. Heb jij al eens de lijs van hans geladen? Daar staan heel veel streams op ook hele mooi zelfs.kies interne flash en je ziet ze staan. Heb je Newnigma2 op je box staan dan gaat het ook niet volgens mij, Kies hiervoor OpenPli 3.0 dat werkt uitstekend ook met streams.

Ik heb een dreambox 800 HD met de laatste OpenPli , maar die plugins zijn maar 26 kb groot ik denk zelf dat ik niet de goede plugins heb.ook diverse andre streams werken niet.andere links naar die plugin is welkom.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...