WdK Geplaatst: 6 april 2013 Geplaatst: 6 april 2013 Het is me al een tijd geleden opgevallen dat ik na +/- 23:00 problemen heb met RTL8 HD. Heb ik beeld en blijf ik na die tijd kijken op RTL8 HD, dan is er niets aan de hand, maar als ik na die tijd een keer heen en weer zap dan krijg ik geen beeld meer op RTL8 HD. Dat is dus: Er staat wel in de zenderlijst van CD dat de zender van 06u-00u is. Kunnen ze soms niet klok kijken bij CD? Zal iets met codering te maken hebben. Iemand een idee? TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
theparasol Geplaatst: 6 april 2013 Geplaatst: 6 april 2013 Normaal gedrag, na 23:00 RTL8 HD is beeld op zwart, op RTL8 SD kun je verder kijken. Codering is ok, kaart decodeert ook na 23:00 maar feitelijk is dat niet nodig want het veranderd niet als je zwart beeld en geen geluid moduleert als provider
Eduard07 Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 (aangepast) 's Nachts wordt de frequentie gebruikt door PenthouseHD waar RTL8HD mee deelt.. 7 april 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 7 april 2013 Moderator Geplaatst: 7 april 2013 RTL 8 HD gaat meestal een paar minuten voor middernacht op zwart. Na 23 uur kan ik gewoon heen en weer zappen en blijft er beeld op het scherm zichtbaar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Gisterenavond nog geprobeerd, na middernacht op RTL8HD: inktzwart... In elk geval geen natuur beelden
WdK Geplaatst: 7 april 2013 Auteur Geplaatst: 7 april 2013 Heb nu RTL8 SD er maar bij gezet, dan kan ik in elk geval het programma/film afkijken zonder problemen. TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
Moderator ceesv Geplaatst: 7 april 2013 Moderator Geplaatst: 7 april 2013 Na middernacht is het beeld op RTL 8 HD inderdaad zwart. Het transponder kanaal wordt dan mat andere PID VID's gebuikt voor Penthouse HD. Het is net zo'n constructie als met BBC 3 en 4, en de kinder zenders van de BBC. Overdag Ceebee, s'avonds BBC 3 en 4. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Na middernacht is het beeld op RTL 8 HD inderdaad zwart. Het transponder kanaal wordt dan mat andere PID VID's gebuikt voor Penthouse HD. Zouden ze bewust de pids aangepast hebben zodat eventuele opnames niet vol met natuurbeelden staan?
Moderator ceesv Geplaatst: 7 april 2013 Moderator Geplaatst: 7 april 2013 Daar mag je wel van uitgaan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 7 april 2013 Geplaatst: 7 april 2013 Zouden ze bewust de pids aangepast hebben zodat eventuele opnames niet vol met natuurbeelden staan? haha,lachen,overdag de vrouw een opgenomen film opzetten van Norah Roberts
WdK Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Geplaatst: 9 april 2013 RTL8HD werkt bij mij nu ook weer tot 24:00. Of ik ben gek geworden, of het had met de tijdinstelling van mijn ontvanger te maken. Case closed. TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
theparasol Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 Ik denk eerder met de tijdinstelling bij canaaldigitaal (!)
WdK Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Geplaatst: 9 april 2013 Bedankt, ik ben dus niet gek TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
Pjotrb Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Na middernacht is het beeld op RTL 8 HD inderdaad zwart. Het transponder kanaal wordt dan mat andere PID VID's gebuikt voor Penthouse HD. Het is net zo'n constructie als met BBC 3 en 4, en de kinder zenders van de BBC. Overdag Ceebee, s'avonds BBC 3 en 4. Het is eerder een constructie als Disney XD en Veronica. RTL8 gaat wel degelijk door 's nachts, alleen niet bij Canal Digitaal. Hoewel de programmering 's nachts niets voorstelt gebeurt het dus wel eens dat een film of serie niet afgekeken kan worden. Dat is typisch Canal Digitaal, alles maar half. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
DeBeek Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 RTL8 gaat wel degelijk door 's nachts, alleen niet bij Canal Digitaal. Wat een partij BS weer zeg, dan zet je de SD versie op.. Op de HD versie wordt toch geen HD door Reutel 8 wordt uitgezonden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen