Ga naar inhoud


vergelijken tussen kabel en ip tv in belgie kan niet,ook al bestaan er site's.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

op bepaalde site's die tv aanbieden,maken ze een vergelijking met andere aanbieders,bvb ip tv aanbieders t.o.v. kabeltv.

voor mij is dit vergelijken met appel en peren.

de ene kan dan al tientallen euro's goedkoper zijn dan de anderen,maar als de zender die ik wil zien er niet inzit,dan mag het nog gratis zijn,ik zie deze zender niet.

als ik bvb voor 15€/maand via dvbs2 vh1 classics kan zien,maar een gelijkend aanbod zie van een andere van bvb 8€ zonder die zender,dan is die voor mij duurder en zelfs waardeloos,want ik kan die zender niet zien.natuurlijk gaat iedereen gaan vergelijken met het basisaanbod dat misschien wel meest bekeken wordt,maar ik ben nu eenmaal geen bassiskijker zie handtekening,maar een thema zender kijker,en is het dus belangrijker dat die aanbieder deze zender aanbied ook al moet ik bvb 3€ per maand meer betalen dan bij een andere.dat is mijn visie hierover,en mogelijk hebben jullie een ander gedacht erover,die je hier kwijt kan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...