Ga naar inhoud


SoftKey.Cam : iK krijg NBA TV (10 oost) niet open


Aanbevolen berichten

Alles staat in de titel : in mijn SoftCam.key (sorry voor de inversie in de titel van deze post, maar ik kan het blijkbaar niet meer wijzigen) staan de laaste sleutels voor NBA TV op 10 graad oost maar het scherm blijft zwart.

In hetzelfde bestand staan codes voor andere zenders, zoals Fox Sports HD op 30 West, en die gaan zonder probleem open.

Is er iemand die NBA TV Europe op 10 Oost open krijgt ?

En wat maak ik fout ?

Mijn systeem : Vu+ Duo met VTI versie 4 en CCcam

Alvast bedankt voor de hulp.

aangepast door ketupa
Link naar reactie
Delen op andere sites


@ketupa,

 

LET OP !

 

Sat4all is geen vrijschakel board !

 

Hier geen volledige key's plaatsen op het forum !

 

Het kan zijn dat je de laatste actuele key's nog niet binnen hebt en / of dat deze nog niet verwerkt zijn in je file.

 

Wat je kunt controleren is of deze overeen komen met onderstaande gegevens:


 

F 00081FFF 00 F8xxxxxxxxxxxxF0 ;NBA TV (10.0°E)


 

F 00081FFF 01 F8xxxxxxxxxxxxF0 ;NBA TV (10.0°E)

 

Hier heb ik alleen de begin en de eind waarde van de key vermeld, de overige gegevens heb ik vervangen door xx-en.

 

Zoals je kunt zien worden hier de zelfde key's gebruikt door 00 als ook door 01

 

Wanneer je dit vergelijkt met jou gegevens en er zit verschil in deze waardes, kun je het beste even verder zoeken.

 

Het vragen om key's is op Sat4all niet toegestaan !

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Zilvester.

Geen probleem, ik had ook niet naar de huidige keys gevraagd.

Ik meende de goede keys te hebben, alleen is er blijkbaar een probleem in mijn bestand.

Ik had wel F 00011FFF voor de key ipv F 00081FFF, maar door het corrigeren van dit gegeven krijg ik helaas geen beter resultaat.

Weet dus niet waar het probleem zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@keputa,

 

Oja,

 

 

F 00081FFF is voor de SD kanalen en F 00011FFF is in gebruik voor de HD kanalen :


 

F 00011FFF 00 F8xxxxxxxxxxxxF0 ;NBA TV HD (10.0E)


 

F 00011FFF 01 F8xxxxxxxxxxxxF0 ;NBA TV HD (10.0E)

 

De key's zijn voor alle gelijk.

 

Kan zijn dat de key's op dit moment dus niet aktueel zijn, wat je nog kunt proberen is even het kanaal opnieuw inscannen ?

 

Gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@keputa,

 

 

 alleen is er blijkbaar een probleem in mijn bestand.

 

Gebruik je wel het zelfde bestand die je altijd gebruikt en die wel goed werkt ?

 

Anders je oude bestand die werkt terug plaatsen en de de keys uit de andere file plaatsen die aktief zijn.

Er zit verschil in bestanden, kan zijn dat dat je probleem is.

Wel even kijken hoe de bestanden zijn opgebouwd en de verschillen aanpassen, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zilvester

Niks aan te doen. Heb alle mogelijke combinaties uitgeprobeerd, NBA (SD of HD)) op 10 Oost blijft zwart.

Kanaal opnieuw ingescand : 4 zenders werden gevonden, waaronder 2 NBA.(Toch zijn er blijkbaar nog 2 andere NBA's aanwezig op de transponder, maar die worden als scanresultaat niet getoond. Wel heb ik ze in mijn zenderlijsten en ze geven signaal + teken van encryptie.)

Kan je zelf vaststellen of de key werken of vertrouw je gewoon de softcamgegevens van anderen ?

Ik heb een eigen softcam.key bestand aangemaakt met alleen de zenders die mij interesseren. Heel kort bestand dus. Dit bestand werkt voor de meeste andere zenders die erin opgenomen zijn, alleen voor de NBA's niet.

Vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@keputa,

 

Ik kan zelf niet testen of de key's werken, heb een vaste opstelling op 19.2 op dit moment :)  ............

 

De key die je nu in gebruik hebt heeft die wel de zelfde begin en eindwaarde als de door mij geplaatste gegevens ?

 

 

Ik heb een eigen softcam.key bestand aangemaakt met alleen de zenders die mij interesseren. Heel kort bestand dus.

 

En die heeft voorheen wel goed gewerkt ?

 

Gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dezelfde begin- en eindwaarden.

Die heeft nooit gewerkt voor NBA. Ook andere keys die op internet te vinden zijn, werken niet voor deze zender.

 

Het zijn de key's voor de andere zenders binnen het softcam.key bestand die wél werken.

 

Jammer dat je niet zelf kunt checken of die werken.

 

Hoe dan ook, bedankt voor jouw hulp.

Ik boor verder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zwerven verschillende keys op het net dus waarschijnlijk heb je de verkeerde .. (en nu ook de verkeerde ident)

Ik kan zelf niet testen op 10° oost dus je moet zelf nog maar even verder zoeken.

Maar naar wat ik zie begint de key met C9 voor deze provider, NBA TV EUROPE ] Eutelsat 10A @ 10° East 11387 V 30000 3/4 DVB-S2/8PSK | Biss | SID:0001 |

Daar begint de key met C9 voor zowel 00 en 01

Ja zal wel de ident weer terug moeten wijzigen naar 00011FFF en je decoder moet de uitzendnorm S2/8PSK aankunnen.

 

Succes met verder zoeken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik en andere kameraad zijn ook nba fanaten en hebben hetzelfde probleem met cccam.

Met oscam gaat de zender wel open met de juiste keys.

Om 1 of andere rede werkt de zender niet meer met cccam. tot op heden heb ik nog steeds niet gevonden waarom en vind ook niemand die de rede kent....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als je in de constant.cw bestand in usr/keys meerdere zenders hebt met dezelfde SID, dan krijg je conflicten. Bij deze situatie zal de bovenste zender in constant.cw de voorrang krijgen en de rest met hetzelfde SID niet.

Dit is bij zowel Oscam als bij Cccam het geval.

aangepast door korsan

H9.Twin  :::  H9.2H :::  H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E ::::::::::

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...