Kriske Geplaatst: 8 april 2013 Geplaatst: 8 april 2013 Ik ben al jaren gebruiker van tv vlaanderen, maar ben nog steeds een leek. Nu heb ik de amiko alien2 aangeschaft, alles aangesloten en toch werkt deze niet. Ik had 2 coaxkabels voorzien en ook aangesloten op de 2 lnb ingangen. De loop, moet ik deze ook aansluiten en hoe??? Kan iemand mij verder helpen want als ik op één druk bv, krijg ik steeds "gecodeerd of werkt niet" Ik krijg de indruk dat de kaart van tv vlaanderen niet wordt geaccepteerd maar deze werkt wel in mijn decoder in de slaapkamer. Heb ook een scan van de satellieten gedaan. Alles is opgeslagen. Kan iemand mij hierbij helpen en mss ook met de instellingen??? Want er staat zoveel op wat ik allemaal niet ga gebruiken. Alvast bedankt voor de moeite
wolverine Geplaatst: 9 april 2013 Geplaatst: 9 april 2013 vraag had eigenlijk beter in een ander forum gestaan (andere ontvangers) dit kunnen de moderatoren wel in orde brengen. Kun je ons vertellen welke software er op de amiko alien is geinstalleerd? je hebt wel beeld op niet gecodeerde kanelen? mogelijke oorzaken : 1. heb je de kaart toevallig niet verkeerd in de interne reader geplaatst? meestal is dit met de chip naar beneden dat dit moet. 2. je hebt de kaart juist in de interne reader geplaatst maar je hebt geen softcam draaien waardoor de kaart niet herkend wordt. geef ons iets meer info zodat we je juister kunnen helpen VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Seniorsatter Geplaatst: 10 april 2013 Geplaatst: 10 april 2013 Kijk onder menu/plugin of de mcas 1.0.10 of hoger is geinstalleeerd en zoja is die geactiveerd. Is de mcas geactiveerd dan even naar menu/conax en controleren of conax is uitgeschakeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen