Ga naar inhoud


Mezzo plotseling verhuisd


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

eind goed, al goed

Alles in het Frans ondertiteld en geen EPG noem ik niet "af".

Dus nee, geen "eind goed". Eerder " CDS voor een dubbeltje op de eerste rang "

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me een beetje een kromme redenatie.

 

Mezzo zit in het CDS-pakket, ik betaal CDS voor Mezzo, en als ik ontevreden ben over Mezzo moet ik mijn klacht neerleggen bij een buitenlandse provider met wie ik niks te maken heb? :blink: 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Eduard07


Mezzo is nog nooit Nederlands ondertitteld geweest want het is een internationale zender. Bovendien is het een muziekzender en is ondertiteling meestal niet aan de orde.
Als het programma van origine niet Frans is, dan wordt het Frans ondertiteld, bijv. bij opera. Is het programma van origine Frans, dan wordt het soms Engels ondertiteld bijv. bij een vraaggesprek.
 

De EPG is de ene keer uitgebreid, de andere keer summier. Daar kan CanalDigitaal ook niets aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niet willen beweren dat de zender Nederlandse ondertiteling heeft gehad. Wel kan ik meEngelse herinneren zoals je zelf ook aangeeft.

EPG was altijd Now/Next, maar dat mis ik inderdaad nu ook regelmatig.

 

CDS kan er in die zin wat aan doen dat ze de juiste keuze maakt m.b.t. de toevoer. Er is ook Mezzo-HD, o.a. op Astra 3.

In het verleden is bij andere zenders gebleken dat er een versie DU werd toegevoegd, zoals bij History HD en Eurosport HD. Van alles kan, maar zoals je zelf al aangaf, lijkt de verhuizing van Mezzo door CDS niet erg serieus genomen, laat staan de afwerking.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nota-bene een Franse zender... het is altijd een afweging hoeveel werk je gaat doen om een zender aan te passen. Het geen zender die hoge kijkcijfers trekt, dus als je daar van alles gaat vertalen kan het wel eens verliesgevend worden... en onnodig, Van mij mogen ze meer Franse zenders doorgeven, ik hoef daar niet persé een Nederlandse EPG bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nota-bene een Franse zender... het is altijd een afweging hoeveel werk je gaat doen om een zender aan te passen. Het geen zender die hoge kijkcijfers trekt, dus als je daar van alles gaat vertalen kan het wel eens verliesgevend worden... en onnodig, Van mij mogen ze meer Franse zenders doorgeven, ik hoef daar niet persé een Nederlandse EPG bij.

Misschien ben ik niet duidelijk geweest.

Ik verwacht ook geen Nederlandse EPG, wel genoeg EPG om te weten wat er komt en iets op te nemen als ik er niet ben.

(Mezzo is trouwens populairder dan je denkt.)

 

Op Astra 1 zit ook MezzoLive HD, ook van Canal+. Had dat ook niet gekund?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zat er voor die tijd dan wel EPG op deze zender?

 

Meer als Now/Next zat er volgens mij niet op en zelfs daarover heb ik twijfels.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was Mezzo ook al kwijt gisteravond. CD stuurt wel regelmatig emails met aanbevelingen mijn abbo uit te breiden.

 

Maar geen enkel bericht gezien over verplaatsing van de zender. Kan wel op de website hebben gestaan, maar als ik geen problemen heb of een heractivatie moet uitvoeren, dan kijk ik niet op de CD website.

 

Jammer dat Nederland afhankelijk is van de ¨kuren¨ van CD. Enige concurrentie zou een goede zaak zijn.

 

Groet,

 

 

Bram

Wat let je om zelf wat op te zetten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...