Ga naar inhoud


belangstelling picons ziggo regio 1111


stevie-v

Aanbevolen berichten

is er hier belangstelling voor picons voor de ziggo regio 1111 ik heb ze afgelopen dagen namelijk bij mij erin gezet ik heb ze allemaal op enkele lokale omroep zenders na ik heb ze bewerkt daar is veel tijd in gaan zitten de juiste picons staan nu bij de juiste zenders

 

dit is een sample picon hoe ze eruit zien

graag jullie reactie

de picons heb ik niet zelf gemaakt:dank aan licher pils !!!

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Huisvlijt moet altijd beloond worden. Posten maar. Heb je ze toevallig ook voor 5555 of 8888?

op enkele regionale zenders na zijn het allemaal dezelfde zenders neem ik aan dus met oa dreamboxedit kan je de juiste picons toewijzen aan de betreffende zenders als je begrijpt wat ik bedoel dan mis je enkel wat regionale zenders dus die regio moet ook te doen zijn met de picons aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet nog heel even wat dingen fixen er gaat hier namelijk even iete niet helemaal goed met de nieuwe scan en zenderlijst dus misschien moet ik de picons nog even aanpassen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die van open pli heb ik nog nooit gebruikt ik weet niet van welke picons ze daar gebruik maken deze zijn up to date,ik maak gebruik van licher pils picons die vind ik veel mooier dan veel andere picons,ik heb ook wat picons moeten laten maken omdat bbc 3 en 4 deelkanalen zijn,als ik iets doe doe ik het secuur en precies,het lijkt er hier op in de regio 1111 dat ziggo met iets bezig is omdat ik bij verschillende kanalen nu geen naam krijg maar een sid 01fa enzo ik neem dat dat vandaag of morgen opgelost is dan plaats ik ook een nieuwe lijst want ook veel radiokanalen zijn verandert

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Ik ben mijn eigen picons gaan maken en daar ga ik mee verder dus ik ga niet verder met licher pils picons,mijn picons kan je hier vinden

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/337043-geheel-nieuwe-picons-gemaakt-voor-ziggo/page-8?do=findComment&comment=2213025

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...