Ga naar inhoud


DDos ING bank ????????


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten


Maar je hebt groot gelijk............

 

Nee, neem dan ons Hollanders.......die klagen meteen steen en been als ze eens een keer niet mobiel kunnen bankieren !! (hadden we enige tijd geleden ook (nog) niet hoor.........dus, wat is er dan aan de hand....????

 

en voor de duidelijkheid, ik heb de mobiele app van ING niet geïnstalleerd op mn mobiel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alleen al internet uitvalt zijn we de klos

 

geen geld uit de muur zelfs niet bij een bank kantoor.

 

Geen kassa's die werken dus geen eten kunnen kopen ook al

heb je cash.

 

Geen stroom en gas omdat het transport via internet scada systemen bestuurt worden.

 

Terug naar de steentijd.

 

En dan na te gaan dat een paar klunsen bij kpn en xs4all alles in

hand hebben brrrr

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister in principe moet je kunnen draaien op wat primaire zaken. NIBUD doet een paniek oproep tot z.g. financieel preppen, als je niet uitkijkt pakt dat verkeerd uit. De oproep moet een de-digitalisering van vitale maatschappij onderdelen zijn. De hele wereld drijft te veel op gebakken (digitale) lucht.een speldeprik en pffft. Als de energievoorziening staakt functioneert het gedeuns al niet meer. Volgens het nieuws wordt een of andere juridische dienst nu gecyberstalked....... De logica ontgaat mij.

 

Ik zie dat Pukje verstand van zaken heeft.. Inbellen met je mobiel op vitale infrastructuur en andersom. Wat is er mis met een levende sluiswachter?

Gelukkig hebben we nog wat oude stoomgemalen her en der.

aangepast door rudolfdebeer

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als jullie nu eens lekker 1 on 1 via PM verder bekvechten, dan hoeven wij niet steeds die moderator waarschuwingen te negeren ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af waarom wordt een topic zo gesaboteerd als het

over een internet/bank/veiligheid/berichtgeving gaat.

 

Wat heeft een failiete bank in dubay of een strand in dubay ermee

te maken.

 

Vind dat een saboteur ook al is het een EX modurator ook een

waarschuwing tot ban verwachten kan.

 

Ook moet een actieve modurator een waarschuwing tot ban kunnen krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af waarom wordt een topic zo gesaboteerd als het

over een internet/bank/veiligheid/berichtgeving gaat.

 

Wat heeft een failiete bank in dubay of een strand in dubay ermee

te maken.

 

Vind dat een saboteur ook al is het een EX modurator ook een

waarschuwing tot ban verwachten kan.

 

Ook moet een actieve modurator een waarschuwing tot ban kunnen krijgen

 

Het strand heeft ermee te maken dat iemand zei als wij geen stroom hebben voor 138 uur ofzo de wereld zal vergaan (wat weer verder doorgaan is op een bank die tijdelijk niet werkt ivm een DDOS aanval). Het is een reactie in geest van 'als dat wat jij net zei gebeurt dan zal ik er niet zo wakker van liggen'.

 

De bank uit Dubay is door Topic Starter zelf aangebracht als voorbeeld. Dit nadat IJzerbout zijn mening gaf over hoe hij vindt dat Topic Starter het nogal negatief inziet allemaal.

 

Kortom, het is geen Topic Sabotage, maar een discussie die wat verder door gaat op de DDOS aanval op ING.

 

Maak je niet zo druk, want als er is niets verkeerds gezegd en als er echt zo gemuggezift zou worden stond jij ook al in de ban hoek.

 

En misschien heb je het niet helemaal door, maar de 2e posting in deze Topic die niets te maken heeft met de discussie is die van jou. 1e was van MIchel over de waarschuwings knop, 3e is deze nu van mij.

  • Like 1

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

After all, dit is offtopic gedeelte forum (!)

 

Elk bericht van die forumclown "rudolfdebeer" is in de regel grammaticaal, tekstueel en inhoudelijk onleesbaar en werkt voornamelijk op mijn lachspieren. Ik zou zeggen vooral doorgaan Rudolf: jij bent het zout in de forumpap en ik verorber ze altijd met veel plezier ;)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

After all, dit is offtopic gedeelte forum (!)

 

Elk bericht van die forumclown "rudolfdebeer" is in de regel grammaticaal, tekstueel en inhoudelijk onleesbaar en werkt voornamelijk op mijn lachspieren. Ik zou zeggen vooral doorgaan Rudolf: jij bent het zout in de forumpap en ik verorber ze altijd met veel plezier ;)

 

Dat mag je 100x denken, maar als je het schrijft beledig je een ander lid en daar hebben wij dan weer regels voor. Een geheel terechte waarschuwing voor jou dus. Het draadje gaat op slot want er komt niets zinvols meer bij.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...