Ga naar inhoud


DDos ING bank ????????


rudolfdebeer

Aanbevolen berichten

Jeetje, rudolfdebeer...na al je verhalen durf ik al helemaal mijn laptop niet meer op te laden want het virus kan ook via het lichtnet binnenkomen. Wat ben jij negatief zeg. Denk je nou echt dat de banken zoals ING geen degelijke software voor hun bankzaken gebruiken. Het zijn allemaal beginners, alleen jij niet...Iedereen doet alles fout. IE zal nooit deugen...bij Chrome rammelt het. Youtube is ook maar waardeloos. Is er eigenlijk wel wat in orde in deze wereld?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Linux moeilijk ? Kom nou. Moderne Linux versies werken met erg veel hardware en werken ook nog eens zonder drivers van de fabrikant van de hardware. Het file systeem werkt wel wat anders, maar dezelfde boomstructuur zie je dagelijks op het internet. En geen C of D schijf. Map heeft gewoon een naam, ongeacht waar deze staat. 

 

Ondersteuning werkt direct uit de ¨doos¨. En je bent van alle gedoe af. Van registratie, register instellingen, virus scanners etc. En je gaat vrijwel risicoloos het internet op.

 

Ooit iemand gesproken met een virus in zijn Apple of Linux systeem ? Apple, Linux en Android hebben allemaal Unix als basis.

 

Ben je een Windows fan. Dan gewoon Linux erbij op een partitie via dual boot voor als je het internet op gaat of banktransactie uitvoert. En je gebruikt veilig en efficient dezelfde browsers als bij Windows, met uitzondering van IE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die ijzerbout weer lekker negatief in de desert? Als het zo deugdelijk was hadden we deze problemen nu niet.

Hou je nou maar bij je mobiel en je navigatie systeem. mag je dadelijk vliegtuig in :-)

 

Toen ik zat waar jij nu bent vertrouwde ik op die mooie grote bank van ze die nooit kapot kon. Kreeg opeens een heldere droom

rekening leeggehaald en op nederlandse bank gezet. 14 dagen later was die UAE bank compleet ter ziele. Nog zonder Ddos.

En zonder lichtnet. De message is wat minder gadgets en wat meer navigeren met blote oog op de sterren. De negativiteit komt van de banken

zelf, dat virus onder windows angst wekken is trouwens in deze thread niet van mij afkomstig maar van kerkbr.

Je hebt alleen een hetze op Rudolf de laatste tijd want jij denkt dat jij de enigste beste bent. Feit is wel dat virusbestrijding onder windows een miljarden business is. en dat komt niet door mij.

 

Maar we gaan off thread. De vraagstelling is om verschil tussen die browsers te testen m.b,.t. als er een z.g. ddos aanval zou lopen.

Mijn stelling is dat er met het ING systeem weinig aan de hand is maar de fout elders zit, geen virus, wellicht een bug.

Maar jij leest niet. Er is gevraagd iets uit te testen. Er was veel heel goed in orde in deze wereld. Maar alle mensen moesten weg en alles moest digitaal. Gaf/geeft nogal wat nadelen.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jouw test genoteerd. Twee wel tegen jou niet. Graag toch wat meer response. Heb je de tijden van jouw beide keren even handig erbij?. De resp. browser versies erbij nog leuker.

aangepast door rudolfdebeer

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin verhaal "het ligt aan IE9 of ..."

 

Bij ddos attacs wordt van veel kanten tegelijk verbinding gemaakt met de server.

Na het connecten met de server wordt een aanvraag gedaan in de

vorm van GET www.blala.com/intern/login.php <mikisoft IE12>

 

de server ziet met welke browser gewerkt wordt kan zijn dat de server het internet

verkeer blokkeert als een browser gebruikt wordt die niet gebruikelijk is.

 

Om op die manier de ddos aanvallen te stoppen is kortzichtig ,ben er nl

zeker van dat in de software die de aanvallen doen een mogelijkheid is om

de browser versie te faken.

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik zat waar jij nu bent vertrouwde ik op die mooie grote bank van ze die nooit kapot kon. Kreeg opeens een heldere droom

rekening leeggehaald en op nederlandse bank gezet. 14 dagen later was die UAE bank compleet ter ziele.

 

Ehh, welke UAE bank was dat? Buitenlanders zonder UAE Residence visum kunnen geen bankrekening openen hier. Ik twijfel aan je relaas.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je twijfelt aan van alles. Staat me na meer dan 27 jaar niet meer zo helder bij. BCC bank of zoiets. Daarvoor al zoiets met de amerikaanse City bank meegemaakt. En of ik  een UAE residence visum had. Eerder dan jou. Incl 2 rijbewijzen. En ik mocht ook nog wat meer dingen.

Het visum verkrijgen was ook toen al een heel gedoe, stapels document. Dokter, Bewijs van. Notaris laten legaliseren van alles inclusief je bekwaamheden. Dan krijg je paspoort met een paar mooie grote postzegels . Rijbewijzen persoonlijk afgehaald na proefrijden bij de commisaris van politie zelf in de tent tijdens thee invitatie. Ging toen wat anders. Minder expats in de buurt :-)

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ijzerbout,

 

En nu ff jouw scan van jouw permit, kijken of je er wel zit.......

Ik had hem toevallig achter me liggen met andere souvenirs:-)

Het zegeltje koste 50 Dirham was toen 50 gulden. Blik Heineken deed 9 Dirham toen

post-31799-0-87073000-1365680209_thumb.jpg

aangepast door rudolfdebeer

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de bom begint te barsten (pin pin pin pin ook klien)

 

de nibud adviseert al "zorg voor cash in de beurs"

 

http://www.nu.nl/binnenland/3395450/nibud-adviseert-opnemen-contant-geld.html

 

Persoonlijk vind ik ook dat het internet netwerk in nederland belabberd slecht is aan

de lopende band verbinding weg en storing melden heeft geen zin wordt niet aangenomen

omdat het anders in de statestieken komt.

 

en we weten nog wel bij kpn dagen geen mails zelfs mails weggooien gsm net regelmatig

plat enz enz.

 

Wordt eens tijd dat ze gaan upgraden en moderniseren en decentralizeren van de knooppunten

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon me dat ook niet voorstellen. Zelfs in de crisis van 2008 en daarna, toen Dubai op de rand van de afgrond stond gingen de banken (net) niet failliet. Het Emiraat Abu Dhabi heeft toen geholpen. Anders zou het catastrophale gevolgen hebben gehad voor Dubai.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

denken jullie nou ook niet eens...........wat zijn we ^^$^&*(*^ afhankelijk geworden van internet en die pc......(ja, ik kan er ook niet meer zonder hoor...)

 

Stel nu, vanaf morgen 09.00 uur hebben we, om wat voor reden ook, bv 124 uur geen stroom.........

 

DAT is dus in deze tijden het einde van de wereld !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...