greevels Geplaatst: 10 april 2013 Geplaatst: 10 april 2013 (aangepast) Sinds de laatste Google Chrome update van gisteren op de ipad ondervind ik problemen met hover images op de website dit gebeurt enkele alleen maar op de ipad en dan met de Google Chrome browser hoe fix ik dat ? dit is de css #nav { float: right; clear: right;}#nav ul { margin: 0px; padding: 0px;}#nav ul li { margin: 0px; display: block; float: left; list-style: none; clear: right;}#nav ul li a { font: bold 16px/89px "Trebuchet MS", Arial, Verdana, sans-serif; display: block; padding-right: 15px; padding-left: 15px; text-align: center; color: #e6c13d;}#nav ul li a:hover { background: url(images/nav-hover.jpg) repeat-x top; text-decoration: none; color: #e6c13d;}#nav ul li#active { background: url(images/nav-hover.jpg) repeat-x top; text-decoration: none;}#nav ul li#active a { color: #FFFFFF;} zodra ik op die menubutton druk verschijnt de hoverimage niet zeg maar 10 april 2013 aangepast door greevels
Puch Geplaatst: 11 april 2013 Geplaatst: 11 april 2013 (aangepast) dit gebeurt enkele alleen maar op de ipad en dan met de Google Chrome browser hoe fix ik dat ? Waarom ga je op een ipad met chrome gaan werken? Aan de css kan je het probleem niet zien, je moet de broncode plaatsen. Maar ik denk dat je met hetzelfde probleem zit als in deze topic 11 april 2013 aangepast door Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen