Ga naar inhoud


Automatisch Decoderen op Topfield 7710HD PVR Reccopy


snood

Aanbevolen berichten

Als je niet tegelijk TV gaat kijken en zappen, dan zou dit moeten kunnen ja, maar dat is een kwestie van proberen.

 

Met de Aston cam kon ik overigens bv. Travel Channel HD niet meer zien, dus ik zou afraden om een nieuwe cam aan te schaffen waarvan

de software niet meer ge-upgrade kan worden (praktisch gezien kan dat wel, maar ga dat die franzosen maar eens vragen, succes!)

Voor de Powercam geldt hetzelfde, is geen softwareupdate voor en decodeert niet meer alle kanalen.

 

Heb nu Enigma2 draaiend met een softcam, is toch wel een duidelijke verbetering, geen gesodemieter met decoderen enz. en gewoon alle

zenders te zien, stabiel en strak beeld. Heeft wel de nodige inspanning gekost, maar dat vond ik het wel waard.

 

Voor hetzelfde of minder geld koop je een smartreader en knal je Enigma2 er op.

aangepast door WdK

TF7710HDPVR + Enigma2

 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sjaak, mijn Aston met software V2.26 doet het toch echt niet meer op Travel Channel HD (geen beeld), misschien heb ik een verouderde cam, want ik heb ook nooit kunnen ontdekken dat het een 1.07 was, mijn kaart heeft nl. hardware versie 1.01, op zich best vreemd. Hebben ze me misschien een oude verkocht maar wel met de laatste versie software?

De Aston doet het overigens wel gewoon i.c.m. Enigma2.

aangepast door WdK

TF7710HDPVR + Enigma2

 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het nu ook graag proberen met Enigma2 met cccam maar vindt het erg lastig om dit op de topfield ontvanger te krijgen, ben nu op zoek naar een simpele goedkope enigma2 ontvanger met PVR functionaliteit single of twin tuner, ben zelfs al tussen de chinese electronica te kijken.

 

Iemand ervaring met een goedkope enigma ontvanger of suggesties voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...