Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag jullie hulp bij onderstaand probleem :

Ik heb de laatste tijd het volgende probleem.

Indien ik naar een opgenomen programma aan het kijken ben vanaf de HDD, en er starten op dat moment vanuit de timer 2 opnames op hetzelfde tijdstip, dan is het zo dat deze opnames achteraf niet te bekijken zijn, er is dan alleen zwart beeld zichtbaar, en de opname van 1 uur is in 3 mn afgelopen.

Ook als ik op dat moment naar een van zenders zap waarvan opgenomen wordt, is het beeld geheel zwart.

Het beeld is dus zwart zowel bij het bekijken van de opname, als bij ''live''  kijken op dezelfde zender.

Ik heb dit probleem met een Vu+ Ultimo, met meest recente versie van Openpli.

Als ik dezelfde opnames laat starten vanuit de timer zonder dat ik op dat moment naar een opgenomen programma, gaat het wel goed.

Diseq instellingen en dergelijke staan goed, 3 aparte kabels naar de Ultimo.

Algemeen gezien gaan alle opnames ook goed, behalve niet bij bovenstaande situatie.

Ik heb geen idee in welke hoek ik de oplossing kan zoeken.

Is dit iets wat is op te lossen door iets aan te passen/  toe te voegen aan de cccam configuratie?.

Ik gebruik cccam 2.3.

Op dit moment staat er niet zoveel in cccam config : sid limiet op 4 per 11 sec, en een F lijn voor de decoder in de slaapkamer (vu+ Duo), verder helemaal niets. (CDS kaart zit in de Ultimo, slaapkamer = Vu+ Duo)

Geplaatst:

IK heb het zojuist geprobeerd, probleem is niet verholpen.

Ik zal het dit weekend eens proberen met bv Vti of image, wellicht dat dit nog een verschil kan zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...