Ga naar inhoud


50+ en dromen he !!


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Nee hoor kan geen kwaad.

Maar soms moeten dromen een beetje in goed banen geleid worden voordat ze een nachtmerrie worden.. :grin:

 

Suc6.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zag vanmorgen op TV hoe ze een Suzuki mini busje onder handen namen. Als je daar in wil pitten moet je wel de deuren open laten staan.

 

Maar ach, met je voeten buiten de deur blijft het wel lekker fris binnen.

 

Overigens, waarom ga je niet gewoon motor rijden? :grin:

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag vanmorgen op TV hoe ze een Suzuki mini busje onder handen namen. Als je daar in wil pitten moet je wel de deuren open laten staan.

 

Maar ach, met je voeten buiten de deur blijft het wel lekker fris binnen.

 

Overigens, waarom ga je niet gewoon motor rijden? :grin:

Motor rijden ?

 

Ik wil, als alles doorgaat, er misschien gewoon ff tussen uit. De eend daar wil ik in wonen, koken en natuurlijk savonds ff tv kijken (xtrend gaat mee) en HEEEEEL misschien motor achteraan wel mee op aanhanger.......dat moet zo'n eendje nog wel trekken toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even er tussendoor. Ik heb jaren zo'n mini Suzuki busje gehad, oftewel een rugzak op wielen. Stop je naast een vrachtwagen, draait die z'n raampje open en roept hé trucker hoe gaat het. Ook helemaal mee naar Zuid Spanje mee gereden, en midden in Madrid, ( toen waren er nog geen rondwegen ) zag ik eens mijn linker achterwiel voorbij komen. Alle wielbouten waren verdwenen, dus van ieder wiel een bout afgehaald, en min of meer alles weer vastgezet. Maar ook de boutgaten van het wiel waren een beetje uitgesleten dus paste alles niet meer zo goed. Uit eindelijk met de Spaanse wegenwacht alles opgelost met grote ringen achter de bouten te zetten zodat het wiel bleef zitten. In Spanje reden deze Suzuki Carry's niet, uiteindelijk in Gibraltar 4 nieuwe wielbouten kunnen kopen.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 1964 mijn 1e 2CV.  Ruitenwisser zat aan de kilometerkabel en moest in stilstand met de hand. Dynamo gelijkstroom en altijd versleten borstels. De deur sloot aan de voorkant en is wel eens opengewaaid en tegen de achterdeur geslagen. Je kon er prima in kamperen. Achterbank weglaten en 's avonds voorstoel omgekeerd op de ander. Gasbrandertje voor de soep, luchtbed oppompen en slapen. Later nog een paar andere gehad. Een in Spanje gebleven met een gebroken zuigerstang en een in Belgie zonder olie vastgelopen wegens lekkage langs het brilletje van de klepstoters. Altijd een doorgerotte vloer. Stuk achterplaat van een kolenkachel passend maken en vastpoppen. APK bestond nog niet. Ik kan me de nostalgie voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik wil de pret niet bederven, maar bedenk wel, dat in het geval van een (lichte) aanrijding je in zo'n Eend kansloos bent.

 

Maar ik ben zelf jaaaaren geleden zelf ook in een 2CV door Europa gereden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, als je het over dromen hebt.

 

Mijn eerste echte auto was een vette BMW met een dikke 250 cc 1 cilinder motor.

 

Deze foto’s zijn niet origineel want mijn Agfa Rapid deed het even niet. De kleur was nl. rood.


post-61349-0-79572700-1365788397_thumb.jpgpost-61349-0-93414000-1365788435_thumb.jpg
 

Ik was 19 jaar en de wereld kon niet stuk, zeker ook niet omdat ik het mooiste meisje dat ooit bestaan had gevonden en samen reden wij met die vette BMW door het land.

Zij was ook erg technisch aangelegd gelukkig maar, want bij elke start moest de bougie eruit om hem schoon te vegen, dat ging door een klepje achter de enorme bank waar wij heel veel (teveel?) plezier op beleefden.

 

Op een dag was ik in mineur want er was weer eens iets kapot aan mijn luxe BMW en haar vader troostte mij met de legendarische  woorden:  “Ach jongen het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht”.

 

Wat hij daar precies mee bedoelde begreep ik pas toen het echt uit was tussen ons.

 

Mijn luxe vette BMW heb ik geruild met een gasfornuis want ik was helaas serieus geworden.

 

En beide heb ik nooit meer terug gezien.



 



 



 



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Holy chips... hoe oud zijn jullie allemaal wel niet???

 

Ik ken dit soort auto's alleen maar uit de verhalen van mijn opa's :D

Denk wel Sjattuh.........dat onze leeftijd ermee te maken heeft dat dit forum leeft, helpt, serieus is (over het algemeen). Ik , wij posten niet voor de flauwe kul zo vaak hier....oke, niet altijd even zinvol, maar wel meestal serieus... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Holy chips... hoe oud zijn jullie allemaal wel niet???

 

Ik ken dit soort auto's alleen maar uit de verhalen van mijn opa's :D

 

Nou die auto's worden nog steeds gemaakt in dit filmpje zie je er eentje die rijd op perslucht  :)

 

 

aangepast door leo1949

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...