Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds 9 uur geen hd zenders meer.Ik krijg geen signaal .Alle andere zenders zijn er gewoon.De duitse hd zenders zijn er welhun signaal is vele malen sterker.Sinds ze de zenders overgezet hebben naar 8psq is het soms ronduit slecht beeld.

Als straks de sd zenders uitgeschakeld worden blijft er niets over maar dokken moeten wij wel.

• Moderator
Geplaatst:

Ik denk dat je de fout moet zoeken in je eigen ontvangst installatie.

Ik gok, dat je Astra 3 LNB, geen signaal meer geeft, of de schotel niet goed uitgericht is, of je diseqc schakelaar bijvoorbeeld defect is.

De Duitse HD zenders zitten op Astra 1.

Hier is er prima ontvangst van alle Canal Digitaal HD zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Inderdaad sinds halverwege de avond is het halve HD zenderpark uitgevallen. Sommige doen het wel zoals Een HD en Canvas HD. Zijn wel wat berichten bij Canal Digitaal over zenderwisselingen o.a. Mezzo. Volgens  mij is er meer van plaats of codering veranderd, zal zo dadelijk de zenderlijst eens opnieuw inlezen.

Topfield 7710 NL, Western Digital 640Gb WD green, Powercam Pro

Geplaatst: (aangepast)

Opnieuw inlezen zenderlijst had geen resultaat. Tegen 24:00 was NED2 HD weer te ontvangen en tussen 01:00 en 02:00 uur is de rest o.a Ned1 HD, RTL4 HD, SBS6 HD, Discovery etc. er ook weer bijgekomen.

aangepast door Citrofiel

Topfield 7710 NL, Western Digital 640Gb WD green, Powercam Pro

Geplaatst:

@Citrofiel,

ik zie in jouw onderschrift staan dat je een Powercam Pro hebt in je 7710?

die werkt bij mij al heel lang niet meer, want daarmee valt het beeld op bijna alle zenders weg als ik bv. naar Eurosport HD of History HD zap.

welke versie Powercam Pro heb je en kun je aangeven wat de instellingen daarvan zijn, misschien dat ik mijn Powercam Pro(V3.2) dan ook weer werkend krijg?

ik heb nu een Aston module, maar daarmee heb ik nu geen beeld meer op Travel Channel HD (ander topic)

TF7710HDPVR + Enigma2

Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen