Ga naar inhoud


service id ziggo


stevie-v

Aanbevolen berichten

na het scannen van mijn ziggo zenders op mijn vu ultimo pli 3.0 krijg ik bij verschillende zenders geen goeie namen maar namen zoals 404 sid 0xf3 weet iemand waar dat aan ligt ,ligt de fout bij ziggo of bij mij,ik maak gebruik van een recente cables.xml file ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je een scan gedaan met de cable scan optie?

het is opgelost ik had een scan gedaan met cables.xml file maar daar ging iets mis terwijl het een recente file is die ik zelf heb gemaakt,ging altijd goed nu heb ik aan cable scan gedaan dat lukte beter en nu is dus alles goed er zijn nogal wat veranderingen op het gebied van radio en film 1 vandaar maar alles werkt weer naar behoren

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

cables.xml file is ook goed nu dus alles is opgelost en alles werkt weer ook de picons

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

**** update ****

 

Lekker slim.. de zenders met de juiste benaming staan er wel bij.  Na zoeken zijn sommige zenders dus dubbel in de lijst, 1 keer met de goede naam en een keer met de foute naam.

--------------------

 

Ik krijg het niet voor elkaar :(

 

Als ik zoek met een (up-to-date) cables.xml blijf ik 404 SID 0x1f.. etc. zien...

aangepast door Consolez
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het niet voor elkaar :(

 

Als ik zoek met een (up-to-date) cables.xml blijf ik 404 SID 0x1f.. etc. zien...

je moet scannen met je kabelscan van pli dan heb je daar geen last van even je frequentie invullen en je netwerk id dan komt er een folder ziggo in je radio boeket te staan en een folder ziggo in je tv boeket te staan en klaar is Kees dan hoef je alleen nog maar de juiste zenders te copieeren en plakken,maak je gebruik van pli ?

Ook kan je een up to date zenderlijst downloaden en dan even 2x dreamboxedit opstarten en dan de zenders copieeren en plakken die verandert zijn

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet scannen met je kabelscan van pli dan heb je daar geen last van even je frequentie invullen en je netwerk id dan komt er een folder ziggo in je radio boeket te staan en een folder ziggo in je tv boeket te staan en klaar is Kees dan hoef je alleen nog maar de juiste zenders te copieeren en plakken,maak je gebruik van pli ?

Ook kan je een up to date zenderlijst downloaden en dan even 2x dreamboxedit opstarten en dan de zenders copieeren en plakken die verandert zijn

 

Ik gebruik PLI maar bij een kabelscan vindt hij nooit alle zenders bij mij. Ik heb het idee dat hij de QAM 256 zenders daar niet pakt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier pakt hij met een kabelscan gewoon alle zenders,waarom download je niet gewoon een zenderlijst die uptodate is en copieer en plak je de zenders naar jou zenderlijst

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...