Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Als ik mijn prive-berichten wil aanklikken dan zit er bij mij een lastige banner voor die niet weg gaat. Ik moet de scaling van de beeld-weergave veranderen om het klikbare gedeelte te kunnen zien. Is dit misschien te veranderen? Ik gebruik IE8. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gene 1225 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Drs. IJzerbout : ik kan bevestigen dat ik een gelijkaardig probleem had , zowel met IE8 als IE9 . Ik kon het vermijden door de pagina een tweede keer te openen op een ander tabblad . Ik gebruik sedert een paar weken Chrome en daar heb ik geen probleem . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Sjattuh Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Ik gebruik IE10 en heb het probleem niet. IE9 was niet zo lekker met de boardsoftware. Probeer eens met compatibility modus? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Johan45 Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 IE10 heeft het probleem ook. Met de ene banner heb je het probleem wel en met een andere weer niet. Het probleem is dus banner afhankelijk. Vult u rustig aan !!!
Beheerder Michel Geplaatst: 14 april 2013 Beheerder Geplaatst: 14 april 2013 Dat komt omdat die facturama banner gemaakt is met flash en die wil altijd boven de rest van de website 'hangen'. Ik zal kijken of ik er iets aan kan doen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Harley Geplaatst: 14 april 2013 Geplaatst: 14 april 2013 Hebben ze geen adblock voor IE? VU+ Duo2 - PrismCube
wanderer Geplaatst: 14 april 2013 Geplaatst: 14 april 2013 ik gebruik firefox en heb nergens last van... Samsung 40D6510WS
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 april 2013 Auteur Geplaatst: 14 april 2013 Dat komt omdat die facturama banner gemaakt is met flash en die wil altijd boven de rest van de website 'hangen'. Ik zal kijken of ik er iets aan kan doen. Mvg, Michel Het is inderdaad de facturama banner...andere banners doen dat niet. Het is een schoonheidsfout..nu ik gezien heb dat het bij andere banners niet zo is. Dus niet teveel moeite insteken... "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 16 april 2013 Geplaatst: 16 april 2013 Het is inderdaad alleen de facturama banner die problemen geeft bij Google Chrome en niet bij Firefox. Als je in Google Chrome last hebt van die facturama banner moet je gewoon een keer op pagina verversen klikken zodat je een andere banner krijgt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen