Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een beveiligingsupdate voor Windows 7 lijkt kan er voor zorgen dat direct na het booten een blue screen of death verschijnt, waardoor de pc's niet meer wil starten. Microsoft heeft de update uit voorzorg teruggetrokken en adviseert iedereen deze te deïnstalleren.

Het betreft de updatepatch KB 2823324.

Op deze site van Microsoft staan een aantal manieren om hem te deïnstalleren:  http://support.microsoft.com/kb/2839011

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik heb de update eraf gegooid en Microsoft gooit hem keurig weer terug in mijn update list :) Je zou toch verwachten dat de update voledig is weg gehaald maar nop hij is er nog steeds.

Geplaatst:

Dit kan kloppen. Er is al een verbeterde versie 2.0 die gisteren is geactualiseerd.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Er staat bij mij 9 april bij de update dus nog de oude, ik had mijn updates op 10 april geinstalleerd, als er gisteren een nieuwe zou zijn gekomen had die van 11 april moeten zijn. Ik doet dus nog maar even helemaal niets.

Geplaatst:

Ik moet dit toch even melden. Na het opnieuw handmatig zoeken naar updates verdween de KB2823324 ineens, waarschijnlijk moet de update list eerst ververst worden alvorens dit gebeurd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...