Ga naar inhoud


SID 0x1f48 Op Film1 zenders (ziggo


VinceNL

Aanbevolen berichten

Ik heb een HD boeket en een SD boeket en in die boeketten heb ik secties gemaakt zoals sport film enzovoort ,al die boeketten dat is mega lastig

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ok heb je lijst nu draaiend Stevie, alleen de nummering van de zenders begint pas ná de cable scan.

Mijn vriendin vind het nogal handig wanneer ze op 1 op de afstanbediending drukt, je dan ook naar Nederland 1 HD gaat.

IS dit nog makkelijk aan te passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de kabelscan weglaten die kan je verwijderen,die zit er alleen maar bij voor de mensen die de zenderlijst op een makkelijke manier willen bewerken,als je dat hebt gedaan dan begint alles bij 1 2 enzovoort

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stevie-v,

 

Hier wordt gekeken met een Humax 5050c, de Dreambox die ik gebruik is een Dreambox 600, SD dus.

De laatste wordt alleen gebruikt voor de hobby, maar ook hier zou het leuk zijn eens een HD versie te hebben, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@stevie-v,Hier wordt gekeken met een Humax 5050c, de Dreambox die ik gebruik is een Dreambox 600, SD dus.De laatste wordt alleen gebruikt voor de hobby, maar ook hier zou het leuk zijn eens een HD versie te hebben, gr.Zilverster.

ik heb ook een humax 5050c dat is toevallig ,ook maak ik gebruik van een vu ultimo met kabel tuner aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik heb nu alles werkend zoals ik dat graag zou willen!

Mochten er nieuwe zenders zijn dan zijn de volgende stappen (tenminste voor mij) om het weer terecht te krijgen:

1. Doe een Cable Scan.

2. Restart Enigma

3. Download alle zenders met DreamEdit en verander de lijst naar believen.

4. Heeft alles correct een plaatsje, Sla op en upload naar je dreambox!

5. Restart Enigma en alles staat nu goed incl nieuwe zenders.

 

Hierbij de correcte zenderliijst voor de Cogas regio!

 

Iedereen bedankt voor de hulp!

Zenderlijst Ziggo Cogas 9004 12042013.rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...