Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Mischien zijn hier iphone 4s kenners ik heb hier een Iphone 4s in onderdelen gekregen degene kreeg hem niet meer in elkaar dus voor een zacht prijsje overgenomen heb ondertussen een nieuwe lcd erbij gekocht, zit met 1 ding klein onderdeel ik zou even niet weten waar deze thuis hoort er zit duidelijk verschil in iphone 4 en 4s de s had ik nog niet uitelkaar gehad  :grin:

ik zal er een foto van het onderdeel laten zien

post-33888-0-72460600-1365803130_thumb.jpg

post-33888-0-22291900-1365803170_thumb.jpg

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Ziet er uit als een contact welke de casing/antenne aan de PCB verbindt.... Zoek maar eens op internet naar een reparatie (scherm of batterij ofzo) handleiding voor deze telefoon, en dan goed naar de foto's kijken :)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Ziet er uit als een contact welke de casing/antenne aan de PCB verbindt.... Zoek maar eens op internet naar een reparatie (scherm of batterij ofzo) handleiding voor deze telefoon, en dan goed naar de foto's kijken :)

Ben er uren mee zoet geweest alles afgezocht heb de onderdelenlijst gezocht dit onderdeel komt niet voor heb zelf even me eigen iphone 4s los gehaald dat onderdeel komt er niet in voor zelfde type tel het enigste wat er anders is het logicboard accu aansluiting

inmiddels heb ik het toestel in elkaar zitten zonder dat onderdeel en het werkt tot nu toe geen problemen ondervonden.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Ik meen mij te herinneren dat er bij de eerst Iphones-4 er een ontwerpfout was rond de antenne wat kon leiden tot verzwakte ontvangst

(proximity effect). Mogelijks heeft men dit bij de 4s versie gecorrigeerd met deze extra component. Zal dus zonder ook wel werken,

want de eerste Iphones zijn nooit teruggeroepen voor aanpassing.

Mvg, Dany

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...