Ga naar inhoud


Dubai politie is nu in in een Lamborghini op boevenjacht


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Mannen,

 

wie wil er niet bij de Dubai politie werken of als boef in een Lamborhini opgepakt worden?

Wel, sinds kort kan dat want de Dubai politie heeft nu een Lamborghini Aventador in het wagenpark.

 

Zou dit ook misschien niet iets voor de Nederlandse politie, zeker in het kader van de momentele bezuinigingen zijn?

 

De wagen heeft omgerekend iets meer dan €uro 300,000,00 gekost, maximum snelheid 350 km/h en van 0 - 100 in 2,9 seconden.

 

Gelezen hier: http://www.thenational.ae/news/uae-news/gone-in-2-9-seconds-dubai-police-unveil-new-lamborghini-patrol-car

 

post-52831-0-78372400-1365831833_thumb.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat zeker Bigfoot.Maar hiermee kan je wel zien wat mensen gaan doen als ze van gekkigheid niet weten wat ze met hun geld moeten doen.En dit geld zeker voor overheden.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeker Bigfoot.Maar hiermee kan je wel zien wat mensen gaan doen als ze van gekkigheid niet weten wat ze met hun geld moeten doen.En dit geld zeker voor overheden.

Nog niet zolang terug reed de Nederlandse verkeerspolitie met Porsche' s over de Nederlandse snelwegen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad wel een beetje decadent die Lamborghini. Maar de Nederlandse Rijkspolitie reed of rijdt in Porsches rond.

Ik weet niet of dat nog zo is. Ik vraag me af of dat wel zo nodig was.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen hadden wij ook nog een grote gasbel in groningen Johan.Die is bijna leeg en nu zakken alle huizen er in.

Ja dan moet je ff een stapje terug doen. :D

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In 1995, 18 jaar geleden zijn de Porsches verdwenen bij de politie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lopen ze ook erg achter, in italie rijden ze al langer met de lamborghini, 

Maar dat gaat niet altijd goed. http://www.hoax-slayer.com/italian-lamborghini-police-car-crash.shtml

aangepast door naze1975

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou me niks verbazen dat dat hier in Dubai ook gebeurt. Als je ziet wat er hier zo al op de wegen gebeurd.

Gisteren nog zag ik een arrogante vrouw (netjes uitgedrukt) met in d´r arm een baby, achter het stuur van een veel te grote 4x4 SUV. Met dezelfde hand was ze ook nog aan het telefoneren. Andere hand aan het stuur en dan 3 kwart om de rotonde in de buitenste laan. Richting aangeven doet hier niemand.

Geweldig!

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou me niks verbazen dat dat hier in Dubai ook gebeurt. Als je ziet wat er hier zo al op de wegen gebeurd.

Gisteren nog zag ik een arrogante vrouw (netjes uitgedrukt) met in d´r arm een baby, achter het stuur van een veel te grote 4x4 SUV. Met dezelfde hand was ze ook nog aan het telefoneren. Andere hand aan het stuur en dan 3 kwart om de rotonde in de buitenste laan. Richting aangeven doet hier niemand.

Geweldig!

 

Weet je zeker dat je niet in Turkije woont? :)

 

Dit soort landen heeft wel als voordeel dat niemand zeurt over je rijgedrag. Keertje door rood, tegen het verkeer in, stukje over de stoep - no problemo.

 

Ik neem aan dat jij je als verstandige Nederlander je ook aanpast in het land waar je woont, net als ik? Heb je dan ook dat als je weer in NL bent en rijdt je altijd even moet nadenken 'oh ja... dat kan hier niet zo'.?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik neem aan dat jij je als verstandige Nederlander je ook aanpast in het land waar je woont, net als ik?

 

Ja, ik ben voor mijn cursus "verkeershufter" geslaagd! :grin:

Dus...ja...ik heb me goed aangepast hier.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...