houara Geplaatst: 13 april 2013 Geplaatst: 13 april 2013 Ik heb een paar dagen gelden een Dreambox 800 hd pvr gekocht. Volgens de vorige eigenaar is de betreffend Dreambox origineel. Ik heb hem aangesloten en hij werkt. Maar ik wilde een ander software hebben, dan open pli. Ik heb de dremabox via dreamup geflasht / flashen. Dit heeft een uur geduurd. Ik heb weer de dreambox aangesloten aan de tv. Maar ik kreeg geen beeld. Ik las de volgende in het deasply van de dreambox: - www.dm7000.com erro1: NO ca found Sommige gevallen verschijnt ook de volgende: Sim 201 team # 84 B www.dm800sim2.com Ik vroeg mij af of mijn dreambox inderdaad origineel? Ik heb daarna van alles en wat gedaan om de dreambox aan het praten te krijgen. Dit heeft echt niet gelukt. Wie kan mij helpen.
DeBeek Geplaatst: 13 april 2013 Geplaatst: 13 april 2013 In de kliko gooien.. Dit is gewoon een CLONE...
Gast Geplaatst: 13 april 2013 Geplaatst: 13 april 2013 Je hebt met een clone te maken. DM800HD word niet meer gemaakt, en is nieuw ook (bijna) niet meer te koop. Terug gaan en je geld terug eisen, als deze box als origineel verkocht is ben je opgelicht.
houara Geplaatst: 13 april 2013 Auteur Geplaatst: 13 april 2013 Maar hoe kan ik hem nu aan het praten krijgen?
DeBeek Geplaatst: 13 april 2013 Geplaatst: 13 april 2013 Aan ondersteuning voor Clone boxen doen we hier niet..
houara Geplaatst: 13 april 2013 Auteur Geplaatst: 13 april 2013 (aangepast) prima 13 april 2013 aangepast door houara
martjeB Geplaatst: 14 april 2013 Geplaatst: 14 april 2013 prima Waarschijnlijk heb je via google of de website in het display je antwoord al gevonden.... Ik weet niet wat je betaald hebt, maar ik zou me flink genaaid voelen als ik voor een originele box had betaald. Ook al krijg je m weer aan de gang, het blijft een copy en dat wilde je juist niet. Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten