Ga naar inhoud


Problemen VTi en backup.


Portuuno

Aanbevolen berichten

Even Off-Topic.

Waarom herhaal (quote) jij eigenlijk in elk bericht mijn gestelde vraag / opmerking / advies?

Als er nu een aantal andere bericht daartussen zouden staan kon ik dit nog wel begrijpen maar jij antwoordt onmiddellijk op mijn vraag, dan is quoten volledig zinloos en maakt het topic alleen maar minder leesbaar.

Weer On-Topic.

 

Ja, Portugal is een beetje uit de buurt om te helpen, ik zou wel willen maar ik denk dat mijn vrouw dit niet leuk vind :( we zijn net van onze overwinteringsperiode uit Spanje terug.

 

Bovenin staat een VTI installatie TUT die voor meerdere typen VU's van toepassing is.

Wil jij de UNO aan hand van deze TUT nogmaals opnieuw met VTi 5.1 flashen maar dan zonder HDD.

Verder mag er geen andere USB stick in de ontvanger zitten behalve aan de voorkant de vers met FAT32 geformatteerde USB stick met daarop de laatste VTI image 5.1.0.

 

Voor alle zekerheid hierbij ook nog de link waar je de laatste VTi Image vandaan kunt halen, succes.

 

 

http://www.vuplus-support.org/wbb3/index.php?page=DatabaseItem&id=130

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

V.w.b. de off-topic vraag: beschouw het maar als onkunde. Zal er in het vervolg op letten.

Het advies wat je me geeft heb ik al tig maal uitgevoerd.

De satfinder staat wel in de lijst, wordt ook wel geinstalleerd etc.maar uiteindelijk kan ik hem niet terug vinden.

Zal de image eens downloaden van de site die je opgeeft.

Volgende keer terug met een omweggetje Spanje-Portugal-Nederland..

Bedankt zover, laat wel iets weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij het installeren wordt er gevraagd of je met behulp van vti zero (juiste naam schiet me nu niet te binnen) bepaalde zaken wil verwijderen.

 

wat geef je daar altijd in?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

De UNO werkt weer als een tierelier!! Cccam werkt, net zoals de satfinder.

Het enige wat ik nu niet heb gedaan was als eerste handeling een FPGA Upgrade uivoeren.

Dacht ooit eens gelezen te hebben dat dit moest na het flashen.

Moet ik de upgrade alsnog doen?

Dit is de laatste vraag in dit Topic. Een ieder hartelijk dank voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1)

FPGA update is eenmalig

2)

een andere update uitvoeren via knopdruk blauw groen groen kan weldegelijk zinvol zijn (dat betreft kleine software verbeteringen in het image en updates van geinstaleerde plugins of skins)

uitleg)

die updates komen nagenoeg wekelijks

(en kun je zien als Nieuwsbericht over het image > knopdruk blauw groen EN OOK LEZEN wat er staat)

 

dus)

jij hebt NU GEEN FPGA update nodig

maar misschien wel de andere.

Le Premier Jour

Étienne Daho

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...