TimmySat Geplaatst: 14 april 2013 Geplaatst: 14 april 2013 Ik heb sinds een paar maanden een SAB Titan 2 HD. Deze bevalt op zich wel, maar zenderopslag en transponderscan vanaf de satelliet loopt niet goed. Nu wil ik via de Sab software zenders en transponders toevoegen, maar waar kan ik die lijsten downloaden en hoe laad ik ze uiteindelijk in? Alvast bedankt! Triax 80cm, Golden Interstar DiseQc motor, SAB Titan 2 HD Combo, Lemon 030-ci, SAB FTA 2000 Al ontvangen: Astra's, Hotbird. Nog te ontvangen: Yamal's, Amos, Thor, Intelsat's-----------------------------Timmy®
Seniorsatter Geplaatst: 16 april 2013 Geplaatst: 16 april 2013 Volgens mij heeft de Titan II een ""blind-scanfunctie"" aan boord Dus satelliet selecteren en de blind-scan mogelijkheid aanvinken
TimmySat Geplaatst: 16 april 2013 Auteur Geplaatst: 16 april 2013 Volgens mij heeft de Titan II een ""blind-scanfunctie"" aan boord Dus satelliet selecteren en de blind-scan mogelijkheid aanvinken Jep, mijn Titan2 heeft inderdaad een blind-scan. Is dat dus de functie dat hij zoekt zonder te letten op transponders en zenders? Dus het complete rijtje met meest-gebruikte frequenties afzoeken? Triax 80cm, Golden Interstar DiseQc motor, SAB Titan 2 HD Combo, Lemon 030-ci, SAB FTA 2000 Al ontvangen: Astra's, Hotbird. Nog te ontvangen: Yamal's, Amos, Thor, Intelsat's-----------------------------Timmy®
Seniorsatter Geplaatst: 17 april 2013 Geplaatst: 17 april 2013 Nee dan zoekt hij ALLE transponders (en slaat deze ook op) en dus kanalen op de desbetreffende satelliet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen