soufiane Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 hallo allemaal Voor mijn is deze nieuwe wereld is niet mijn vak gebied. Misschien stel ik gekke vraagdaarvoor mijn sorry. We hebben thuis loewe tv met ingebouwde receiver en met cam module. mijn vraag ishet mogelijk de ingebouwde receiver om te bouwen of op te daten met softwaredat deze kan gebruik worden als een dreambox. of kan je iets doen met de cam module? hoop dat iemand voor mijn oplossing heeft. met viendelijke soufiane
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 dat noemt men modding (modificeren en/of pimping van originele apparatuur) dat zou een expert op electronica gebied moeten kunnen -printplaat -voeding -aansluitingen -qua software/firmware van Loewe kun je het wellicht vergeten -beschikbare ruimte in het HUIS van de Loewe wellicht ook zelf zou ik de dreambox met ductape tegen de achterzijde van de TV kleven en "normaal" aansluiten. Ja of netter een houder laten maken. ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Terradon Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Misschien toch.......kijk eens naar een matrix air cam........die kan het gevraagde doen. heb je wel wat kennis voor nodig Groetjes...................
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen