Ga naar inhoud


ziggo picons regio 1111 (15-4-2013)


stevie-v

Aanbevolen berichten

hierbij de ziggo picons voor de regio 1111 deze picons kunnen ook in een andere ziggo regio gebruikt worden enkel daar heb je andere lokale omroepen.

 

 

 

 

 

  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


BBC HD zit niet meer in het zenderpakket van ziggo dus die heb ik dan ook niet meer die heb ik delete die zender en de picon sterker nog BBC HD bestaat niet eens meer het is BBC one HD en BBC two HD en die zitten niet bij ziggo op de kabel de SD versies wel en daar zijn de picons van aanwezig,goedtv bestaat ook niet meer vandaar dat ik ook die zender en picon verwijdert heb

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo, harstikke leuk dat er picons geinstalleerd kan worden. Ik mis bij  voor ziggo gebied 5555 een aantal waaronder RTL8 HD enz. 

Kan iemand uileggen hoe je dat kan maken. Mocht er iemand een complete sets picon hebben, zou ik die dan kunnen krijgen.

Ik heb zelf geprobeerd te maken maar lukt niet. Alvast thnx. mijn mailadres is sslm_7@hotmail.com

Grt, Lep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze set is compleet RTL8 HD zit hier dan ook gewoon bij, je zal ze voor ziggo gebied 5555 enkel op de juiste plek moeten zetten aangezien deze picons voor ziggo gebied 1111 zijn,de regionale zenders zullen voor ziggo gebied 5555 wel anders zijn dan de picons die ik hier geplaatst heb

http://www.sat4all.com/forums/topic/332181-hoe-inladen-picons-van-dreambox/

Lees dit maar eens door hoe dat werkt

http://www.sat4all.com/forums/topic/332356-picons-ziggo-regio-5555/

Hier zijn de picons voor regio 5555 te vinden

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Inmiddels weer alle picons bijgewerkt van de nieuwe zenders en er zijn zenders met een nieuw logo,bij interesse hoor ik het wel

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel zit ik in Turkije Side dus over twee weken worden ze geplaatst

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...