Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

na updaten box:start box niet meer op. 

kan geen verbinding maken via internet zelfs niet met stroom af te zetten en knop indrukken en dan stroom terug op te zetten.

via mini usb en dreamup te proberen:

opent dreamup niet krijg melding vindt poort niet.

kan de box geresset worden??

gr

Geplaatst:

kan geen verbinding maken via internet zelfs niet met stroom af te zetten en knop indrukken en dan stroom terug op te zetten.

gr

Welke box heb je wat heb je gedaan met flashen ?

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Welke box heb je wat heb je gedaan met flashen ?

500hd heb geen flash gedaan alleen update via menu dan software dan moet je terug opstarten zonder resultaat alleen beeld met de box op

Geplaatst:

500hd heb geen flash gedaan alleen update via menu dan software dan moet je terug opstarten zonder resultaat alleen beeld met de box op

dan even opnieuw flashen via http methode  dan zou ie weer moeten werken.

Geplaatst:

dan even opnieuw flashen via http methode  dan zou ie weer moeten werken.

ken deze methode niet, propleem is ik geraak niet in de box??

Geplaatst:

Bij het stellen van een vraag is het wel belangrijk dat je zoveel mogelijk informatie geeft.

Welke image (firmware) er in je box zit.

Resetten van de box is niet mogelijk, dus wordt het opnieuw flashen van je box, info vind je op onderstaande site.

Ga je flashen m.b.v. DreamUp, vergeet daarbij dan ook niet dat je een driver op je computer moet installeren!!!

(Der USB to UART Treiber erzeugt einen virtuellen COM Port über den dann die DM500HD mit ihrem PC verbunden werden kann)

http://www.dream-multimedia-tv.de/dm-500hd-informationsseite

Grts.

Geplaatst:

gr

zou ik je eerst mogen vragen om een onderschrift te gebruiken in je forum profiel dat is voor iedereen

gemakkelijker om gerichte antwoorden te geven

in verband met je probleem, indien je openpli3.0 gebruikt, er is iets verkeerd gelopen met laatste updates

terug flashen naar eerdere datum zou de problemen moeten oplossen.

probleem word door pli onderzocht

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

ken deze methode niet, propleem is ik geraak niet in de box??

Flashen via netwerk power off en dan de knop ingedrukt power er op en krijg een scherm er voor op de pc met betreffende ip

Geplaatst:

zou ik je eerst mogen vragen om een onderschrift te gebruiken in je forum profiel dat is voor iedereen

gemakkelijker om gerichte antwoorden te geven

in verband met je probleem, indien je openpli3.0 gebruikt, er is iets verkeerd gelopen met laatste updates

terug flashen naar eerdere datum zou de problemen moeten oplossen.

probleem word door pli onderzocht

grtz Philip

sorry zal er volgende keer zeker aandenken

gr

Geplaatst:

Flashen via netwerk power off en dan de knop ingedrukt power er op en krijg een scherm er voor op de pc met betreffende ip

dank je wel voor alle info,box heeft de geest gegeven als ik de stroom opzet wil hij opstarten maar valt dan kompleet stil......

gr

Geplaatst:

dank je wel voor alle info,box heeft de geest gegeven als ik de stroom opzet wil hij opstarten maar valt dan kompleet stil......

gr

luister nou eens wat dirocca heeft gezegd,mocht je pli 3.0 draaien dan is er iets mis gegaan met de laatste update dus gewoon terug flashen

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Hier het zelfde probleem met pli. Je moet terug naar de image van de 16 april.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Geplaatst:

iemand een idee hoe terug te flashen indien de methode van uitzetten en knop ingedrukt houden niet lukt. Na update van vandaag schiet mijn box gelijk op ERROR, niets mee te beginnen. Krijg dus geen ip adres waarop ik image in de box kan flashen :-(

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...